Full version: Tråkig trädgård!
Håkan UPLVäsby
Så här, den här tiden på året börjar det så smått bli lite grönt på en del av det som ger lite höjd och skön känsla av väggar i trädgården, allt som har blad räknas på våren men ännu mer i en stenöken som jag bor i och som jag varje vår tar helt avstånd ifrån! Min trädgård är helt bedrövlig tidig vår, för att senare blomma ut och vara så där underbar... Som alltid sen vår och åtminstone fram till eftersommaren, den mest underbara plats vi kan tänka oss!
Finns det fler som känner att en riktigt levande och berikande sommar är på gång, en sån där vibrerande känsla av att nu är allt fritt, Min trädgård mitt liv!
Gunilla T
Visst är det på gång även om det något kyliga vädret håller tillbaks en del - det gör inte mig något att det går lite långsamt. Det finns så mycket att göra under våren i trädgården och jag brukar inte riktigt hinna med innan allt exploderar.

Jag har jobbat mycket med att få en trädgård som håller stilen hela året, mycket barrväxter och städsegröna växter gör det hela trevligt att titta på under årets alla dagar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon