KTH-Student
Hej. Vi är en grupp studenter på KTH som har som uppgift att utforma robotgräsklippare, och skulle därför behöva lite underlag. Enkäten går snabbt och riktar sig främst till de som har en egen gräsmatta, som klipps med vanlig gräsklippare eller robotgräsklippare. Tacksam för hjälpen.

https://sv.surveymonkey.com/r/CKQYVXB

Kommentera gärna här i tråden om ni undrar något eller har något att tillägga.

( Jag hoppas inte detta strider mot några regler, i så fall ber jag om ursäkt och moderatorerna får radera )
Ålgryte
Oj, oj så många enkäter ni gör på KTH sweatingbullets.gif

Är vi Odlaiter en tacksam målgrupp? Jag har redan svarat på enkäter om lövblåsare och kompostkvarn. Den om häcksax hoppar jag över ...

Denna enkät om gräsklippning går däremot inte att öppna! Länken tackar mig för att jag svarat naughty.gif utan vidare...
KTH-Student
Just nu är det trädgårdstema och miljömedvetenhet smile.gif Haha, de andra produkterna har visst hunnit före oss.

Jag redigerade länken till enkäten, tack för upplysningen. Jag hoppas den fungerar nu.

Mvh
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon