yla
oj vad ni har hunnit skriva mycket medans jag varit borta
det lär ta ett tag innan jag kommer ikapp igen rolleyes.gif
jag har fotograferat MASSOR menlägger en länk här om nån vill titta
annars kanske det blir för tungt att öppna ,
Jag har varit hos mitt barnbarn o haft underbara dagar
där har dom modem o jag märkte då hur lååååång tid det tar att ladda ner bilder wub.gif så klicka på länken o ta det i egen takt
nåja nu e jag iallafall hemma o kommer snart att hinnna ikapp allt ni skrivit om,,,o kommentera o lägga in enoannan bild,,,kul o ses smile.gif laugh.gif
Heidi zon 3 - enköping
När man ser dina bilder inser man att vintern är riktigt vacker. Alla ni som läser detta förstår säkert att jag gillar värmen.

Vintern är helt OK om man inte behöver gå ut och så länge det inte slaskar, fast efter tö kommer ju våren. Riktigt längtar dit, håller med alla om att det riktigt spritter i kroppen när man tänker på alla blommor. Vi har köpt nytt hus och har en hel trädgård att göra i ordning finns inga blommor idag utan endast buskar.

Hoppas vi får se solen även i morgon.
Heidi laugh.gif
yla
jaha så har jag varit här igen i skåne o då kommer det en länk igen till sidan där man kan beskåda den senaste bebisen som kom ieftermiddags
mitt nya barnbarn
så nu har jag två stycken barnbarn

väntar att dom ska komma hem snart men till dess så har jag den första att pussa på här eftersom både pappa o mamma ligger kvar på bb

underbart o allt har gått bra visst är det mysigt o förunderligt då allting stämmer smile.gif smile.gif smile.gif
Betty
Grattis!!! Vilken underbar liten kille, och vilken härlig frisyr han har! smile.gif
CITAT
underbart o allt har gått bra visst är det mysigt o förunderligt då allting stämmer    
Kan bara instämma! wub.gif

Mitt yngsta barnbarn fyllde 1 år i tisdags, tiden går nästan för fort...
Ti bee
Nämen grattis!! wub.gif wub.gif smile.gif Sicken sötnos!! Och jo, vad lik han är storebror! laugh.gif Ljuvligt, och tänk, som mormor så kan du bara snuffa bebis, slipper väl tuffa nattpass? tongue.gif
Grattis mormor Oldwolfie!
Eva St
Vilken goding!!!!
GRATTIS
Eva St
Ina
Grattis!!

Dom e allt bra fina båda två! wub.gif
Mariann
Grattis rolleyes.gif , och som frisör kan jag meddela att han kommer få fin fint hår. sleep.gif
*Felix matte*
Grattis!
Vad mycket hår han har... och lika söt som storebror wub.gif
Wargen
Grattis!
Vilka guldlockiga sötisar. wub.gif
Gillar citaten du har på första länken. smile.gif
Annki
Grattis till Julius! Himla gullig!! Och tack för alla underbara bilder! När jag fick se isbilden den 25:e i din första länk blev jag alldeles salig! wub.gif / Annki
Fialotta
JätteGrattis!

Va gosiga dina barnbarn är...visst är det härligt
med dom små smile.gif
Cilla
Grattis till den vackre! Härliga bilder i ditt album också. Tack!
pimpim
Grattis!
Så söt han är.

Pia
yla
wub.gif tack alla
idag har jag varit in till bb o klämt lite på den nye sötnosen
så lämnade jag första barnbarnet kvar på bb med mamma o pappa
dom stannar där till imorgon i eget rum
så dom får rå om varandra helt o hållet alla fyra
johannes blev riktigt förtjust då han fick se julius
gulliga är dom
ja nu behöver jag bara ta hand om hästar ,höns,getter,hund
o katter o påfågeln sture tills dom kommer hem
kan tala om att det är MYCKET enklare att mocca utan johannes hjälp smile.gif han älskar att hjälpa till,,men oftast blir det åt fel håll
ja nu har jag gullat i en månad med johannes så det kommer att bli riktigt sorgligt då jag åker hem om ett par dagar ...55mil är en bit sad.gif men det gör att jag stannar längre då jag är här o får mer kontakt ,,,,,,,
längtar redan tillbaks fast jag inte åkt än wub.gif smile.gif
Eva i Skåne
Vilka gulliga pågar wub.gif och visst är de lika. Grattis mormor smile.gif
renate
tongue.gif GRATTIS TILL BARNBARNET!
Så söt han är.
hälsningar Renate rolleyes.gif
rosettei
laugh.gif laugh.gif
Grattis till barnbarnet.

Vad pyttesmå bebisar är. Man glömmer fort hur små de har varit.

Härligt att få se dina bilder igen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon