|
Här klagas på döende forum m.m. men vilken fart det blir så snart jag tycker något om något, oberoende vilket ämne det gäller. Kul, kul! Mig bör ni vara rädda om. Gita
Aqvakul
21-06-2016, 20:21
CITAT (Gita @ 21-06-2016, 20:45)  Här klagas på döende forum m.m. men vilken fart det blir så snart jag tycker något om något, oberoende vilket ämne det gäller. Kul, kul! Mig bör ni vara rädda om. Gita Jo, du är ju en riktig retsticka!
Halaj!
En gång i tiden tyckte jag att du var ok. Du ville diskutera. Gott! Men numera kommer du bara in här för att trolla. Jag ser att inget i ditt nuvarande liv är så härligt som att tampas med stintan! Det verkar vara din lifsuft! Kanske du skall stanna upp lite. Vad är egentligen viktigt?
//T
CITAT (Tapio @ 21-06-2016, 22:09)  Halaj!
En gång i tiden tyckte jag att du var ok. Du ville diskutera. Gott! Men numera kommer du bara in här för att trolla. Jag ser att inget i ditt nuvarande liv är så härligt som att tampas med stintan! Det verkar vara din lifsuft! Kanske du skall stanna upp lite. Vad är egentligen viktigt?
//T Men snälla du, är du i total avsaknad av humor? Är Småprat så ett så otroligt allvarligt och seriöst forum att det inte tål lite skämt . Du undrar vad som egentligen är viktigt och för min del är det verkligen inte ett internetforum och framför allt detta i stort sett tramsforum med lättkränkta tanter och sura gubbar. Men det är ju förstås ett tidsfördriv. Gita
*Stintan*
22-06-2016, 07:22
Det är nog bara du själv som tycker att det du sysslar med är humor. Men eftersom du är i total avsaknad av lyhördhet så märker du väl inte att ingen annan än du själv skrattar åt dina s.k. skämt.
Mjärden
22-06-2016, 13:36
CITAT (Gita @ 21-06-2016, 20:45)  Här klagas på döende forum m.m. men vilken fart det blir så snart jag tycker något om något, oberoende vilket ämne det gäller. Kul, kul! Mig bör ni vara rädda om. Gita Jo, men det är lite kul ändå, det ser vi nedan, då Stintan gick igång direkt på detta inlägg. Lite avväpnande humor ibland, måste vi unna oss, eller hur. Fast det är ju lite lättare för oss, som inte befinner oss i skottlinjen även om det kommer en rikoschett ibland...
Elisabeth-Västkustkolonisten
22-06-2016, 14:16
Men hur och var hittar jag något som är kul eller humor i tråden nu?
segelbåt
22-06-2016, 14:30
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 22-06-2016, 15:16)  Men hur och var hittar jag något som är kul eller humor i tråden nu? Det är väl kul att stintan blir butthurt i denna tråden också, precis som i alla andra trådar här på forumet. Den människan är så fruktansvärt bitter att tapeterna lossnar... Så lite lyteskomik är det allt när hon dyker upp...
CITAT (*Stintan* @ 22-06-2016, 08:22)  Det är nog bara du själv som tycker att det du sysslar med är humor. Men eftersom du är i total avsaknad av lyhördhet så märker du väl inte att ingen annan än du själv skrattar åt dina s.k. skämt. Man kan verkligen inte göra annat än skratta när du nästan alltid går till försvars när Gita skriver något! Fast egentligen är det bara sorligt att vuxna människor beteer sig på detta vis!
sparvuggla
22-06-2016, 16:07
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 22-06-2016, 15:16)  Men hur och var hittar jag något som är kul eller humor i tråden nu? Det gör du här: http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=4...mp;hl=fräckisarOch det skulle nog göra gott för Gita också att få le lite med tanke på hennes alla inlägg...........
*Stintan*
22-06-2016, 16:46
CITAT (Mjärden @ 22-06-2016, 14:36)  Jo, men det är lite kul ändå, det ser vi nedan, då Stintan gick igång direkt på detta inlägg.
Lite avväpnande humor ibland, måste vi unna oss, eller hur. Fast det är ju lite lättare för oss, som inte befinner oss i skottlinjen även om det kommer en rikoschett ibland... Gick väl inte igång mer än någon annan i tråden. CITAT (segelbåt @ 22-06-2016, 15:30)  Det är väl kul att stintan blir butthurt i denna tråden också, precis som i alla andra trådar här på forumet. Den människan är så fruktansvärt bitter att tapeterna lossnar... Så lite lyteskomik är det allt när hon dyker upp... Inte ett dugg bitter så du måste vara väldigt dålig på att tapetsera.
Mjärden
22-06-2016, 23:25
CITAT (segelbåt @ 22-06-2016, 15:30)  Det är väl kul att stintan blir butthurt i denna tråden också, precis som i alla andra trådar här på forumet. Den människan är så fruktansvärt bitter att tapeterna lossnar... Så lite lyteskomik är det allt när hon dyker upp... Nu var du lite taskig mot Stintan iaf. Hon kommer med många vettiga inlägg här på forumet förutsatt att Gita inte kommenterat i tråden, vissa människor bara inte tål varandra. Fö kommer även Gita med tänkvärda inlägg, såvida inte ja, ni vet vad jag menar. Så kunde Gita och Stintan låta bli att kommentera varandras inlägg skulle det bli kul-kul forumet ! kanske de skulle bli som smilieserna ?
Mjärden
23-06-2016, 23:39
Förresten, ha det så kul i Midsommar !
Gossen Ruda
24-06-2016, 08:11
CITAT (Mjärden @ 23-06-2016, 00:25)  Nu var du lite taskig mot Stintan iaf. Hon kommer med många vettiga inlägg här på forumet förutsatt att Gita inte kommenterat i tråden, vissa människor bara inte tål varandra. Fö kommer även Gita med tänkvärda inlägg, såvida inte ja, ni vet vad jag menar. Så kunde Gita och Stintan låta bli att kommentera varandras inlägg skulle det bli kul-kul forumet ! kanske de skulle bli som smilieserna ? It takes two to tango.
CITAT (Gossen Ruda @ 24-06-2016, 09:11)  It takes two to tango. Nädå det krävs det inte alls. Stintan dansar så gärna på egen hand, då gör det kanske inte så mycket att hon tappar takten ibland. Hur som helst, ganska underhållande är hon. Här var vi några stycken som hade vadslagning om hur länge det skulle dröja innan hon var tvungen att komma med en elak kommentar i denna min tramstråd. En tramstråd som blev ganska kul tack vare Stintan. Jag vann inte, jag trodde hon skulle klara av att hålla sig lite längre än hon gjorde. Gita
CITAT (Gita @ 25-06-2016, 19:47)  Nädå det krävs det inte alls. Stintan dansar så gärna på egen hand, då gör det kanske inte så mycket att hon tappar takten ibland.
Hur som helst, ganska underhållande är hon. Här var vi några stycken som hade vadslagning om hur länge det skulle dröja innan hon var tvungen att komma med en elak kommentar i denna min tramstråd. En tramstråd som blev ganska kul tack vare Stintan. Jag vann inte, jag trodde hon skulle klara av att hålla sig lite längre än hon gjorde. Gita Gita,varför retar du dig på Stintan? Ser du överhuvudtaget inte att dina ord handlar endast om dig själv och har absolut inget att göra med Vad är det som du projicerar på Stintan?
Aqvakul
26-06-2016, 00:37
CITAT (silos @ 25-06-2016, 23:03)  Gita,varför retar du dig på Stintan? Ser du överhuvudtaget inte att dina ord handlar endast om dig själv och har absolut inget att göra med
Vad är det som du projicerar på Stintan?
sparvuggla
26-06-2016, 06:14
CITAT (Gita @ 22-06-2016, 07:55)  framför allt detta i stort sett tramsforum med lättkränkta tanter och sura gubbar. Men det är ju förstås ett tidsfördriv. Gita Om du verkligen funderar lite Gita så inser du nog att det är DU som tycks hata allt och alla. Inte bara kommunister Har inget alls att glädjas åt?
Gossen Ruda
26-06-2016, 07:24
Hennes största nöje är att gå in här och provocera och starta bråk. En sk satmara.
CITAT (sparvuggla @ 26-06-2016, 07:14)  Om du verkligen funderar lite Gita så inser du nog att det är DU som tycks hata allt och alla. Inte bara kommunister Har inget alls att glädjas åt? Stumpan (Stumpen?),jag tycker att t.o.m.fjortiskommunister kan vara underhållandei all sin naivitet. Gita
Aqvakul
26-06-2016, 07:29
Att vara rolig är kul, att drypa av etter är mindre kul.
CITAT (Aqvakul @ 26-06-2016, 08:29)  Att vara rolig är kul, att drypa av etter är mindre kul. Tja, om det dryper av etter att konstaera att Stintan var väldigt snabb att hugga på sitt sedvanliga vis i en fåning tramstråd så är det faktiskt fortfarande väldigt kul att hon så förutsägbart högg! Gita
Gossen Ruda
26-06-2016, 10:03
Mata inte trollet.
sparvuggla
26-06-2016, 10:41
CITAT (Gita @ 26-06-2016, 08:27)  Stumpan (Stumpen?),jag tycker att t.o.m.fjortiskommunister kan vara underhållandei all sin naivitet. Gita Ja vad kul!! Själv känner jag bara en på 13 och två 15.............................
Aqvakul
26-06-2016, 10:43
Gita är inget troll!
Viktigt: Humor kommer alltid nerifrån. Det som kommer uppifrån är bara förakt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|