Gita
Hakelius, som vanligt obetalbar---
"Det är en dominerande genre i Samförståndssverige, det där. Kolumnister som med emfas uttrycker en självklarhet, eller något som alla utan foliehatt håller med om, eller något bara en dynamitard kan flytta från mittfåran. De låtsas sticka ut hakan, men det enda de sticker upp är ett vått finger i luften. Huvudbudskapet är alltid detsamma: jag är god.
Det är härliga tider för dessa käringar med strömmen."

Läs mer här

Gita
Gita
CITAT (Gita @ 23-07-2016, 22:34) *
Hakelius, som vanligt obetalbar---
"Det är en dominerande genre i Samförståndssverige, det där. Kolumnister som med emfas uttrycker en självklarhet, eller något som alla utan foliehatt håller med om, eller något bara en dynamitard kan flytta från mittfåran. De låtsas sticka ut hakan, men det enda de sticker upp är ett vått finger i luften. Huvudbudskapet är alltid detsamma: jag är god.
Det är härliga tider för dessa käringar med strömmen."

Läs mer här

Gita

Synd att inte kärringarna här har några kommentarer. Tycker jag som hellre går mot strömmen eftersom bara döda fiskar flyter medströms
Gita
Gossen Ruda
Är det nödvändigt att hela tiden hålla igång dödfödda trådar med konstgjord andning? Det är ingen som vill diskutera med dig eftersom det oftast kommer giftigheter och påhopp tillbaka. Ta semester från Odla i en vecka och tänk vänliga tankar.
silos
CITAT (Gossen Ruda @ 25-07-2016, 14:42) *
Är det nödvändigt att hela tiden hålla igång dödfödda trådar med konstgjord andning? Det är ingen som vill diskutera med dig eftersom det oftast kommer giftigheter och påhopp tillbaka. Ta semester från Odla i en vecka och tänk vänliga tankar.

Det undrar jag med!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon