Aqvakul
smiley_small_hug.gif Ha en bra dag!
Natur liv
Jag är riktigt glad idag. Trappan är färdigbyggd och jag kan ägna resten av semestern till roligt trädgårdsfix. Ha en kul dag!
Biggan_
Jag är också glad idag och delar med mej med en kram!

*Stintan*
Tack detsamma Aqua! Detta var den bästa tråden någon skapat på mycket länge!
Kram till alla som behöver en smiley_small_hug.gif
Mjärden
Tack, Stintan, angel_not.gif precis vad jag behöver efter att magen krånglat i två dagar, men idag känns det lite bättre, så jag vågar mig på min årliga 5-milsrunda på cykeln.
Gossen Ruda
Make love, not war.

silos
Härligt med en glad tråd!
Jag är glad varenda dag!
Att kunna gå på promenad med mina hundar gör mig alltid glad och tacksam!

Ha en riktigt härlig dag allihoppa!
[attachment=85649:image.jpeg]

Eva i Skåne
Glad, JA! yes.gif
Jag har fyra lediga veckor framför mig och troligen kommer dottern hem på besök under sista halvan av semestern. Jag kan inte vara annat än glad biggrin.gif
Mjärden
Jag är fortsatt glad, då jag klarade min cykelrunda och magen höll sig relativt lugn.
Ett svalkande bad efteråt gjorde inte humöret sämre. smile.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2016, 20:02) *
Glad, JA! yes.gif
Jag har fyra lediga veckor framför mig och troligen kommer dottern hem på besök under sista halvan av semestern. Jag kan inte vara annat än glad biggrin.gif

Trevlig semester Eva! yes.gif
Berith
Och jag är jätteglad över att se både Eva och Biggan här! bravo.gif
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 03-08-2016, 07:12) *

Tack Berith!

CITAT (Biggan_ @ 02-08-2016, 19:02) *
Trevlig semester Eva! yes.gif

Tack Biggan!
Natur liv
Glädjande trevlig stämning i den här tråden. Då blir jag påmind om att lägga krut på sådant som är roligt och det mesta känns mer positivt.
Biggan_
CITAT (Berith @ 03-08-2016, 07:12) *

Tack Berith! kompiskram.gif
Gunilla T
Jag är så glad för natten till i går föll det 15 mm regn på vår snustorra mark. Vilken lycka och mer är på väg!
Berith
Och jag är fortfarande glad över att se gamla goá odlaiter lite här och där i trådarna. Härligt!
silos
Jag är mycket glad för en ny härlig dag med en vacker himmel,fåglarnas kvitter och lyckliga hundar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon