Full version: fd. Trädgårdsonsdag
vanjalarsa
jag undrar om det är fler än jag som slutat titta på det som förut hette trädgårdsonsdag ? jag tycker att det har blivit såååå dåligt! Damen som kom med som nån sorts inredare känns bra så malplacerad. Så fånig !
Trädgård och odling är det minsta det handlar om.
Och den eviga matlagningen . Det räckte väl om man berättade och visade lite grann om man nu måste ha matlagning med . Nej man visar varenda detalj av processen. varje skalning varje liten del. Det går så till överdrift! Döp om programmet !
Nu såg jag i tv tablån att man höll på med bröllop. jag säger då bara ....Lägg ner !!!
mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Natur liv
Det är väl lätt för dig att ordna om du är ointresserad, stäng av teven! Själv gillar jag program av olika slag och speciellt de som innehåller några av mina intressen. Trädgård, odling, inspiration, bygge och mat tillhör dem. Därför ser jag gärna på programmet. Att det går att genomföra ett vackert bröllop hemmavid är också trevlig inspiration. Det behövs inga dyra bröllop om man är lite händig själv.

För övrigt finns det väl inga teve-program som tilltalar alla.
vanjalarsa
Hej
Det var precis det jag sa...har slutat titta på eländet...
mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon