Tesa
Vaknade i morse och kom på att jag glömt stänga både fiberdukar och dörrar till växthuset i går....det var nervöst att gå ut och titta hur det gått....tack och lov för fläkten som nog fick gå rätt mycket i natt....men den hade iaf klarat att hålla 1,2 +grader.....Puuh, och även tomatplantorna såg OK ut......
Ikväll har jag stängt noggrant kan jag ju säga..... unsure.gif
ariana
hej Tesa

De var tur att inte frosten kom hit upp
några mil söderut var det frost
den hadde nog tagit mina midsommarpotatis
de står i pallkragar ohmy.gif
Härligt väder värme o sol vi haft idag
hoppas på fortsättning biggrin.gif
MariaS
Suck.
Stängde av min fläkt igår. Fick sen -1 grad inatt. Som tur är har jag också bubbelplast i växthuset och den har klarat att hålla temperaturen uppe i +7.

MariaS
Tesa
Kom på att ajg glömt stänga nu mé.....måsta komma ihåg det innan jag lägger mig.... blink.gif
uno
CITAT (Tesa @ 29-04-2004, 22:59)
Kom på att ajg glömt stänga nu mé.....måsta komma ihåg det innan jag lägger mig.... blink.gif

Är Du nykär, eller vart vandrar Dina tankar?
Tesa
laugh.gif laugh.gif
Ja säg det du... näe, det här är normaltillstånd för mig..... blink.gif dé é mycke nu...och då blir det ännu värre.... "alzheimer light" kallar di et har jag hört..... rolleyes.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon