Full version: Trådvisning
grågröngrangren
Det är väldigt länge sen jag använt någon typ av webbforum. Då brukade man få se alla inlägg i varandra i en lång rad, istället för som här att man bara ser trådstarten och så måste man klicka på varje svar för att se vad folk har skrivit. Kan jag ändra det här i inställningar någonstans, eller är det bara att gilla läget?
Aqvakul
Klicka på alternativ till höger i det gröna övre fältet. Välj visningsläge och sen standard... (det händer att den ibland då man kommer till odla inlägg via google, ställer om sig till trådad..)
grågröngrangren
Nu är jag rädd att jag inte förstår. I det övre gröna fältet står det "Fröer", "Växter" etc. Inga alternativ så långt mina ögon kan se. Inne i kontrollpanelen hittar jag inte heller något, men tittar kanske på fel plats.

Aaaah, du menar när jag är inne i en tråd.... och den verkar behålla inställningen till andra tråder. Bra. (Men mysko system.)

Tack!
Aqvakul
tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon