sparvuggla
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23988648.ab

Ska bli intressant att se vad domen blir. Men SD-folket har ju vanan inne att slåss lite varstans.
Det är lite allvarligare grejer än en Toblerone............
Gunilla T
Han är dessutom partiets val till justitieminister, jag försökte föreställa mig Morgan Johansson som kutande runt på Stureplan en vardagsmorgon i fyllan med skydd av Säpo vakter och mucka gräl vid en krog men min fantasi sträckte sig inte så långt. Det finns liksom inte på kartan..
segelbåt
Då han tydligen ränner runt på nattklubbar hela tiden så kan jag tänka mig att han ofta blir provocerad.

Men det är nog dags att avgå nu... Om inte annat är jag trött på att betala för att han skall ha sina 2 livvakter med sig varenda natt han är ute och super...
sparvuggla
CITAT (Gunilla T @ 27-11-2016, 23:02) *
Han är dessutom partiets val till justitieminister, jag försökte föreställa mig Morgan Johansson som kutande runt på Stureplan en vardagsmorgon i fyllan med skydd av Säpo vakter och mucka gräl vid en krog men min fantasi sträckte sig inte så långt. Det finns liksom inte på kartan..

Nej, inte min heller. Eller nån politiker från vilket annat parti som helst.
SD är INTE som andra.
Det är verkligen skönt att ingen vill ha med dom att göra.
Gita
CITAT (sparvuggla @ 27-11-2016, 18:17) *
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23988648.ab

Ska bli intressant att se vad domen blir. Men SD-folket har ju vanan inne att slåss lite varstans.
Det är lite allvarligare grejer än en Toblerone............

Det finns nog ingen som tycker att SD-killarnas beteendet är OK, bara dumt och oerhört korkat, men varför i all världen drar du in Mona Sahlins fadäser i det hela. Du kallar det en Toblerone men jag tror att de flesta veta att det i verkligheten rörde det sig om flera hundratusen.
Gita
Huggorm
CITAT (sparvuggla @ 29-11-2016, 17:07) *
Nej, inte min heller. Eller nån politiker från vilket annat parti som helst.
SD är INTE som andra.

Vänta du, det blir snart SD+M och tillsammans kommer de få den majoritet som varken denna eller förra regeringen lyckats få till. Med sådan makt kan reformer börja genomföras, då kommer Sverige börja utvecklas igen. Åt ena eller andra hållet...
Gita
CITAT (sparvuggla @ 2Gita9-11-2016, 17:07) *

Fast mellan 15 -20 % av väljarna tycks vilja ha med dem att göra och det kan du inte säga vara "ingen". Tror tyvärr att de kan bli större än så.
Gita

,
Aqvakul
Men Kent Ekeroth är väl numera, efter alla bråk på stan, knappast någon egentlig tillgång för partiet. Hans kontakter med nätmobben och Avpixlat räcker inte för att balansera hans exempellösa excesser på fyllan i Stockholmsnatten. Man kan undra varför han inte uteslutits för länge sen. Har han månne en eller annan hållhake på partitoppen?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon