Carlle92
Hallå där alla trädgårdsmästare!

Är det okej att jag tipsar om en riktigt rolig växt jag kom över imorse ?
Det är en riktigt liten växt som växer i en liten kruka och efter 10 dagar så blommer den ut. Då överraskande nog så står det " LOVE " på växten. En riktigt bra present till någon man uppskattar eller tycker om.

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av denna till er trädgårdsmästare eftersom jag tyckte att krukan var så pass rolig. :)

Klicka här för att komma till krukväxten

Glöm nu inte att vattna blommorna! :-)
strandskatan
Jo, det var ju en kul ide som verkar enkel att åstadkomma själv, det är väl bara att lägga bönan i blöt, dra av det yttre skalet, skriva Love eller Bu eller vad man vill med vattenfast penna och peta ner bönan i en kruka med jord. Det är ju knappast trolleri.
Aqvakul
Fy för snyltreklam! spam.gif spam.gif sick.gif
Carlle92
strandskatan:

Jag tycker själv att det är ganska svårt att åstadkomma, och ditt sätt att tänka på är riktigt bra. Jag själv vet inte hur man gör. Men det kan vara på det sättet som du beskriver. :-)

Jag har precis gett mig in på det här med trädgård och blommor då jag nyss köpt en bostad. Jag tycker att det blir roligare för varje dag som går. hehe.

Aqvakul;

Om du tycker detta, så är det inte meningen. Tyckte att jag skulle dela med mig av en rolig krukväxt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon