Full version: nytt
vanjalarsa
Hej allihopa!
jag fick ett infall att skriva ett inlägg. Vill bara säga att jag tycker att det är underbart att vi har kommit till andra sidan nu....alltså att jul och nyår är över och vi går sakta men säkert mot ljusare och bättre tider . iallafall om man gillar odling. Man kan ju faktiskt snart börja så det tidigaste.
Det var bara det jag ville skriva. Hoppas ni också ser fram emot en härlig tid för odling och njutning !
mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Aqvakul
CITAT (vanjalarsa @ 04-01-2017, 13:22) *
Hej allihopa!
jag fick ett infall att skriva ett inlägg. Vill bara säga att jag tycker att det är underbart att vi har kommit till andra sidan nu....alltså att jul och nyår är över och vi går sakta men säkert mot ljusare och bättre tider . iallafall om man gillar odling. Man kan ju faktiskt snart börja så det tidigaste.
Det var bara det jag ville skriva. Hoppas ni också ser fram emot en härlig tid för odling och njutning !
mvh vanjalarsa rolleyes.gif

yahoo.gif kompiskram.gif tummenupp.gif
segelbåt
Jag satte en massa chili redan i december så jag har ett gäng småplantor att pyssla om nu. smile.gif
vanjalarsa
Vad härligt med småplantor! Det börjar på allvar klia i såfingrarna..............
Mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Justfaceit
Ja, gud så skönt att slippa mörkret! Snart är det vår. smile.gif
klossemao77
Hej, tack för dina ord tummenupp.gif
silos
Ja det är verkligen underbart att kunna börja så inomhus och sedan utomhus!
Jag älskar denna tid av förväntan och drömmer om en vacker blommande trädgård hos min dotter som har blivit intresserad av att påta i jorden!
smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon