Gita
Visst var non jätteduktig, men tycker ni att partiledare skall ställa upp i denna typ av underhållningsprogtam
Git*a
*Stintan*
Nej tveksamt men med så låga siffror som Kd har så hade hon ju inget att förlora på det utan tar alla halmstrån hon kan. Det visar sig väl om hon hade en lyckad fisketur.

Vad menar du med duktig? Du låter som de som tycker män är duktiga när de "hjälper till" i hemmet. Varför skulle inte en ung kvinnlig partiledare kunna vicka på rumpan och kunna lite låtar?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag tyckte hon sjöng bra och varför skulle hon inte kunna vara med? Det är väl bättre om en partiledare visar en mänsklig sida.
Vi tyckte t.o.m. att hon är bättre som sångerska än som partiledare giggle.gif
*Stintan*
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 11-02-2017, 10:34) *
Jag tyckte hon sjöng bra och varför skulle hon inte kunna vara med? Det är väl bättre om en partiledare visar en mänsklig sida.
Vi tyckte t.o.m. att hon är bättre som sångerska än som partiledare giggle.gif

Tur man får tycka vad man vill ;-)
Elisabeth-Västkustkolonisten
Göran Persson dansade ju med kossan t.o.m. när han var statsminister.....
xlxl67
Det är väl OK att alla ställer upp i såna här program.
Vi lever i en ny tid.
Aqvakul
Jag förstår inte riktigt SVT:s policy. Man får tydligen medverka i underhållningsprogram om man är partiledare, men inte om man sitter i regeringen (vilket spräckte ett tidigare framgångsrikt "blocköverskridande" par i "På Spåret"). Jag brukar i princip aldrig titta på "Så ska det låta", men nyfikenheten drev mig till att byta kanal några minuter. Håller absolut med om att EBT var fantastiskt mycket bättre där än som partiledare...
Gita
CITAT (Aqvakul @ 12-02-2017, 01:41) *
Jag förstår inte riktigt SVT:s policy. Man får tydligen medverka i underhållningsprogram om man är partiledare, men inte om man sitter i regeringen (vilket spräckte ett tidigare framgångsrikt "blocköverskridande" par i "På Spåret"). Jag brukar i princip aldrig titta på "Så ska det låta", men nyfikenheten drev mig till att byta kanal några minuter. Håller absolut med om att EBT var fantastiskt mycket bättre där än som partiledare...

Jaha och vilken princip har du som gör att du inte tittar på "Så ska det låta"?

Är bara lite nyfiken!
Gita
Aqvakul
CITAT (Gita @ 13-02-2017, 18:42) *
Jaha och vilken princip har du som gör att du inte tittar på "Så ska det låta"?
Är bara lite nyfiken!
Gita

Jag har tröttnat på programmet, därför att det numera är en välregisserad show. Från början var det mer spontant och improviserande.
Gossen Ruda
Jag har också slutat titta på programmet. Möjligen finns det någon djupare anledning men jag tröttnade helt enkelt. Kanske flamsigheten eller något annat. Det var charmigare förr.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon