silos
Varför kan inte alla trådar som handlar om politik finnas i ett enda politik tråd?
Som det är nu så finns det flera politiska trådar dessutom av samma medlem.

Jag måste nog börja skriva om allt möjligt så att det blir livat här men då kommer klagotanter och klagogubbar och protestera!

Så var redå för kommande babbel från mig!

Gita
CITAT (silos @ 15-02-2017, 12:12) *
Varför kan inte alla trådar som handlar om politik finnas i ett enda politik tråd?
Som det är nu så finns det flera politiska trådar dessutom av samma medlem.

Jag måste nog börja skriva om allt möjligt så att det blir livat här men då kommer klagotanter och klagogubbar och protestera!

Så var redå för kommande babbel från mig!

Du,det är väl jättebra att du kan/får skriva vad du vill och att jag och alla andra kan/får skriva vad vi vill. Det finns inget som säger att vi måste läsa varandras inlägg, det gör vi bara om vi vill.
OK?
Gita
silos
CITAT (Gita @ 15-02-2017, 12:36) *
Du,det är väl jättebra att du kan/får skriva vad du vill och att jag och alla andra kan/får skriva vad vi vill. Det finns inget som säger att vi måste läsa varandras inlägg, det gör vi bara om vi vill.
OK?
Gita

Visst är det så Gita!
Men det är nog så att jag saknar andra skriverier som berättar om annat än politik!

*Stintan*
CITAT (silos @ 15-02-2017, 12:50) *
Visst är det så Gita!
Men det är nog så att jag saknar andra skriverier som berättar om annat än politik!

Då får du nog leta nån annanstans här skrivs ju nästan ingenting numera. smile.gif
silos
CITAT (*Stintan* @ 15-02-2017, 13:00) *
Då får du nog leta nån annanstans här skrivs ju nästan ingenting numera. smile.gif

Har du några idé om sådana ställen?

Det är lite svårt att överge forumet här eftersom jag har varit med sedan 2005 och mycket har hänt under tiden.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon