Full version: Kpa syrener till hck
Dandylion
Jag bestllde frra ret syrenplantor frn Horto Green och de skulle leverera sista veckan i Juni, jag hade t.om pratat med dem i telefon och frskrat mig om att det skulle fungera.
Nr det brjade bli dax fr leverans fr jag meddelande om att syrenerna tagit slut!

De sktte det hela vldigt dligt nr jag ringde och r drfr inte s road av att bestlla frn dem igen vet ni ngon annanstans som sljer fr rimlig kostnad?

Tacksam fr hjlp.
strandskatan
Syren som hckplantor brukar finnas p varenda plantskola. Vill du skicka efter, titta hr:
https://www.bygghemma.se/tradgard-och-utemi...m-10st/p-418424
termdude
Eggert baumschulen, utan tvekan. Snabb frakt, hg kvalitet och frvnande billigt.

http://www.eggert-baumschulen.de/index.php...&tpl=mobile
eskil43
CITAT (Dandylion @ 26-02-2017, 17:10) *
Jag bestllde frra ret syrenplantor frn Horto Green och de skulle leverera sista veckan i Juni, jag hade t.om pratat med dem i telefon och frskrat mig om att det skulle fungera.
Nr det brjade bli dax fr leverans fr jag meddelande om att syrenerna tagit slut!

De sktte det hela vldigt dligt nr jag ringde och r drfr inte s road av att bestlla frn dem igen vet ni ngon annanstans som sljer fr rimlig kostnad?

Tacksam fr hjlp.

Kp inga vxter av ett fretag som planerar en leverarans av hckplantor vid sista hlften av juli ( om det var barrotsplantor av syren). Om det var krukodlade plantor som skulle levereras till Dig s r tidpunkten olmplig ven d, fr leverans av vegeterade plantor i sommarvrmen med en fraktbolag kan vara en katastrof fr vxterna. Om man kan hmta vxterna sjlva s dags p sommaren kan det g bra, bara man ser efter att vxterna inte f st i en varm bil fr lnge. Hlsningar Eskil43
Dandylion
Tack fr hjlp!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon