topp 10 idag ! från vilken tid på dygnet börjar räkningen av inlägg och när nollställs den räknaren?
tycker inte att det är nåt fel med att visa topp 10, men kollade en medlem och kunde inte hitta bråkdelen av inläggen idag. 14/1 2003 kl 14:05.
Förhoppningsvis är det inget fel på min numeriska enhet i knoppen´s CPU
Jag vet! Jag vet! Tror jag iaf...
Kolla
här, jag frågade nåt liknande en gång.
Fast det är kanske inte det du undrar över!
jo, menar samma sak,
verkar ändå konstigt, borde nollställas vid midnatt.
abborrmaster
14-01-2003, 14:38
fast den byter inte vid midnatt jag har kollat... Och jag kan ha legat etta med 35 medelande när jag skriver första meddelandet på ett dygn som är på kvällen (hängde ni med).
Den har "# far så ett tag... sKitsKumt..
/Simon
Men det handlar väl om det senaste dygnet, 24 timmar bakåt från det du loggar in -
om du loggar in tio på fm gäller det inläggen sedan tio fm igår.
Eller så! Inte från 00 till 00 alltså...
abborrmaster
14-01-2003, 15:08
devette17... Jag tycker att hmmm... Det ibland står mer än vad jag har skrivit de två senaste dagarna - men jag kan ha fel...
/Simon
Kan ju hakat hakat upp sej också...
Ingemar
14-01-2003, 16:44
Det avser de senaste 24 timmarna, det är bara jag som haft svårt att få till vad där skulle stå, tyckte det lät märkligt med de senaste 24 timmarna.
Men det är ju klart inte bra att det står en sak och menas en annan
Men jag har väl fattat rätt, det gäller väl 24 timmar bakåt från det jag loggar in? Om det är så, så står det ju rätt! Vad klockan än är på dygnet så gäller det antalet inlägg de senaste 24 timmarna, vilket är lika med idag även om det är natt.
abborrmaster
14-01-2003, 16:50
ja jag har inget emot hur det uttrycks... Jag gissade bara på att det hakade upps ej nån gång för ett tag sen då det va lite konstit...
/Simon
abborrmaster
26-01-2003, 13:28
nu har jag kommit till insikt

Skulle presis klaga
/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.