Full version: Med i GP!
Towanda
Igår (Fredag 23:e april 2004) var det reportage om min orkester i GP! Man kan läsa om oss på Världens Gång, sidan 90 i del 3. Fin bild har de tagit med dessutom. Oj så skoj! =)

Mvh,
Lena
Hannele
Åj, jag som aldrig städar... men igår slängde jag alla dagstidningar. wacko.gif
Mitt i pallkrageperionen... vad ska jag ha underst nu?
Towanda
Ajdå, så tokigt! =)

Mvh,
Lena
gammelnalle
CITAT (Towanda @ 24-04-2004, 17:14)
Igår (Fredag 23:e april 2004) var det reportage om min orkester i GP! Man kan läsa om oss på Världens Gång, sidan 90 i del 3. Fin bild har de tagit med dessutom. Oj så skoj! =)

Mvh,
Lena

har du ingen länk till den artikeln??? (GP betyder Guitar Player för mig tongue.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif )

björn
Towanda
Verkar tyvärr som artikeln bara finns in papperstidningen. =/

Mvh,
Lena
Hannele
CITAT (Towanda @ 25-04-2004, 17:21)
Verkar tyvärr som artikeln bara finns in papperstidningen. =/

Ja, men här finns det väl lite bilder:

http://www.tongangarne.ffs.gu.se/index2.html

P.S.
Även dottern hade städat och slängt tidningen...
Towanda
Ahh, jo där finns ju lite information. Hur visste du att det är den orkestern jag spelar i, Hannele? Hmm, har jag sagt det själv kanske. =)

Mvh,
Lena
Hannele
CITAT (Towanda @ 25-04-2004, 18:51)
Hannele? Hmm, har jag sagt det själv kanske. =)

Mvh,
Lena

Nej, jag ringde min mammas man och frågade, om dom också städat...
För nån som gillar storbandsjazz och soul i Göteborg, måsta man kolla! rolleyes.gif
Towanda
Jaha, då förstår jag. =)

Mvh,
Lena
Maria i Helsingborg
Vad spelar du, Lena? smile.gif
*Felix matte*
Är det du som sjunger i Drömkvinnans.. och Partille...
eller är du instrumentalist?
Towanda
Jag spelar trombon men är även körtjej på en del av låtarna. Det är jag som körar bakom sångerskan i Partille kommun, på "party party Partille kommun", ca 24 sekunder in i smakprovet. Är en av tre som körar på "Äta dig hel" också. =)

Mvh,
Lena
*Felix matte*
CITAT (Towanda @ 25-04-2004, 20:39)
Jag spelar trombon men är även körtjej på en del av låtarna. Det är jag som körar bakom sångerskan i Partille kommun, på "party party Partille kommun", ca 24 sekunder in i smakprovet. Är en av tre som körar på "Äta dig hel" också. =)

Mvh,
Lena

Proffsigt!
Lycka till! Hoppas ni får många bokningar. wub.gif
Towanda
Tack ska du ha, det hoppas vi också på! =)

Mvh,
Lena
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon