Full version: Ny här!
Pelargonian
Hej!
Hoppas ni har plats för en ny trädgårds amatör!
smile.gif

Jag har skummat lite i inläggen och det verkar vara en go' stämmning här inne.

Jaha, vem är jag då?
Tjej på 30 år, med man och två barn. Pelargon tokig. Bor i Göteborg med tomt på 1400 km2 som jag föröker fixa i efter bästa förmåga.
Just nu är ju drömmarna som stört om hur det kommer att se ut till sommaren i rabatterna..... vi får väl se hur det blir i verkligheten tongue.gif

Vi hörs!
Siri
Välkommen hit! rolleyes.gif
vickeva
Välkommen, det är som du ju redan har märkt, en alldeles speciell mysig stämning här.
Maria i Helsingborg
Välkommen hit - här finns dessutom massor av kunskap, stöd, råd, fantasi & snapsrecept rolleyes.gif
wolkenkrabber
hej välkomen, jag är typ nu här oxå smile.gif
Kajsa

Säger Välkommen med pelargon Crocketta!
Hoppas du ska trivas med oss.
yla
välkommen in i gänget rolleyes.gif
Tesa
..alltid roligt med nytt blod......Välkommen!!!
Jag hör väl själv till dom "nya" nästan, har bara varit här ett halvår.....
netaave
Välkommen hit önskar en ganska ny medlem som också älskar pelargonier, men även fuchsior rolleyes.gif
amaira
Hej Pelargonian!

jag är också så ny är, att jag knappt kan säga "välkommen", men det gör jag ändå. verkar riktigt mysigt här!
kram från amira
Elanah
Lägger till ytterligare en "färsking" Mig själv

Stämningen e mysig och jag har redan fått svar på några av mina "korkade" frågor så här ska vi nog kunna trivas biggrin.gif

Välkomna!
Ullet
Välkommen från en nying med, så jag borde väl vara tyst, men det är kul att "träffa!" andra som också gillar att stå krokiga o skita ned sig under sommarmånaderna. biggrin.gif

Kul m pellisar, jag köper o köper fast jag inte har nånstans att övervintra dom, helt sjukt jag vet men är man tokig så är man! rolleyes.gif rolleyes.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif blink.gif blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon