Full version: blommor blommor
yla
ja nu har jag plockat blommor från alla mina bilder som kommit till under sommaren
ett collage av drömmar snart så ser våra trädgårdar ut så här rolleyes.gif

Ja de e ju för tidigt för sådd så de fick bli blomsterpyssel fast utan jord

blev lite nostalgisk o kom ihåg alla bokmärken man haft o bytt wub.gif rolleyes.gif
Inga från Närke
Hej
Vad fina bilder du gör. Man blir riktigt avundsjuk vad olika människor kan.
Jag tog mig friheten utan att fråga och laddade ner den som skrivbordunderlägg. Vill du inte det så säg till.
Fortsätt med dina verklighetes och fantasibilder de är ljuvliga.wub.gif

/Inga
Helen i Skåne
Stycken kallade vi dem när jag var liten. Jag har fortfarande ett kuvert med sådana, vissa med glitter på. Jag vet inte vad jag ska ha dem till men kan inte förmå mig att slänga dem.
Dina bilder är helt hysteriska oldwolfie, de är som spökhistorier och fantasybilder. Jag bara väntar på nästa och när jag inte kan vänta är jag inne och kollar på din sida och även din sons. Här pratar vi ANNORLUNDA och NYTÄNKANDE! Du är en spännande människa! rolleyes.gif
Sassa
Å vad fint!

Ja det är ju en del som redan börjat så. Och så räknar de upp en massa blommor som inte skulle bli färdiga annars.
Jag blir så himla STRESSAD av att höra på sånt.
sad.gif
Hälsar Sassa
Helen i Skåne
Det ska du inte bli, det finns små bebisväxter att köpa för oss som inte så själva! laugh.gif Jag är för lat...
*Felix matte*
Fantastiskt vackra bilder du har Oldwolfie
En diktare är du ju också
Älskar att surfa runt på hemsidan din.

Jobbar du med Photoshop?
yla
photoshop är det jag använder då jag leker med bilderna suveränt kul o bra program tycker jag

o visst vill jag att ni ska använda bilderna som skrivbordsbild o så de e ju jättekul att fler kan få se ,så tänker jag ,annars skulle jag kanske ha fixat på nåt vis så att de inte går att sno

men jag hade en dröm en gång att starta en tidning som skulle bara ta upp glada trevliga nyheter o min sida e de närmaste jag kan komma den e positiv iallafal laugh.gif o jag blir glad om nån annan blir glad

o jag blir alldeles väldigt glad när jag märker att folk tassar runt i mina domäner

kram alla o tack för berömmet wub.gif wub.gif wub.gif
Månsare
Hejsan svärmor.
Otroligt fin bild med blommorna då har gjort.
nu är jag med som månsare.
Ha det så bra. Anders.. tongue.gif
Mariann
Välkommen, Anders Månsare
yla
va kul månsare att du e här också
välommen i gänget
pussa min gullklimp
o krama min dot
svärmor rolleyes.gif laugh.gif
Månsare
Hej igen.
Hur gör man för att lägga in bilder wink.gif
yla
fråga jean1 hon vet tongue.gif
Helen i Skåne
Hej Månsare! Kolla under support och testrubrikerna, där finns massor om detta! Lycka till!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon