Pelargonian
Hej och tack för alla välkomnande hälsningar!

Jag har några små funderingar på hur det fungerar här på snacket...
Vad betyder det gröna kuvertet med prick på? Grönt kuvert vet jag ju, men pricken vad betyder det?

Kan man svara på ett svar som man fått eller kan jag bara skriva ett svar på "huvud meddelandet"?

Hmmmm, vad var det mer?
Minnet är bra men kort....
rolleyes.gif

Jo nu vet jag!
Vad betyder de små gröna fyrkanterna under signaturerna?

Jag återkommer säkert med mer nybörjar frågor.... om jag inte hittar någon stans att läsa mig till allt.

K/ Pelargonian
Kana
Nu ska vi se, jag tog reda på det här när jag var ny...

Prickarna betyder att du har skrivit i inlägget.

Och man kan bara skriva ett svar som hamnar "sist" så att säga, det finns inte trådar i meddelandena.

Och fyrkanterna har med att göra hur många inlägg man skrivit men jag är lite osäker på när man får fler fyrkanter....

K.
Pelargonian
Tack Kana!
Jag vet inte om ni brukar skriva svar "här inne" eller om ni gör en ny tråd.
Men här kommer ett tack ialla fall biggrin.gif

K/Pelargonian
Posse
CITAT (Pelargonian @ 26-04-2004, 15:45)

smile.gif Personligen tycker jag att svar och kommentarer absolut ska skrivas i den tråd de handlar om! Annars blir sådana trådar lätt besynnerliga "lösa ändar" när trådarna sedan driver ifrån varandra.
gammelnalle
CITAT (Posse @ 26-04-2004, 19:16)
CITAT (Pelargonian @ 26-04-2004, 15:45)

smile.gif Personligen tycker jag att svar och kommentarer absolut ska skrivas i den tråd de handlar om! Annars blir sådana trådar lätt besynnerliga "lösa ändar" när trådarna sedan driver ifrån varandra.

exsaktemento !!! Tänk om alla skrev nya trådar för dagen citat.....
hujena mej!!!!

björn
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon