Full version: Pressad
Nutten
Nu börjar det närma sig, dagen med stort D för min del. Har lovat att hemsidan jag håller på med ska vara tillräckligt klar för att kunna läggas ut nästa vecka. Hjälp, hur ska jag hinna!? Även om layouten är klar så måste jag få ihop de sista viktiga sidorna så att fok inte blir jättebesvikna när det surfar in. ohmy.gif Sedan är det förstås en massa bilder jag vill lägga till, men det kan vänta.

Mitt största problem just nu är tid. Hemsidan är trots allt ett vid-sidan-om-arbete och i nuläget är jag bra trött när jag kommer hem på dagarna. Får försöka lösa det hela på något sätt... unsure.gif

Ett litet (okodat)smakprov på vad som komma skall sleep.gif
vickeva
Såfint, du ska vara stolt. Mycket snyggare nu, när du har tagit bort det gula, nu tänker man inte alls på Skåneplantor längre. Mild fin färg, den gröna (åtminstone på min skärm, det kan ju variera)
Lova att du annonserar här på odla med en länk, när du lägger ut sidan!
Ti bee
Snyggt!! smile.gif Ja, sträck på dig - det var en fin hemsida du gjort!
Copycat
Tjusigt ! Det har du gjort bra. wub.gif
Annelie
Stiligt! Fortsätt i samma bana till de andra sidorna och du kommer att ha en fin site att presentera när det är dags! smile.gif

Lycka till!
Nutten
Tack, vad gulliga ni är! wub.gif Jag ska försöka se till att det kommer en länk till hemsidan inne på odla när sidan är klar!
Ullet
Bra, vad duktig du är! *grymt imponerad*

Själv har man tragglat med en superenkel hemsida i flera år och inte kommit någon vart alls med den. Den är så oproffsig och så enkel att man borde förmodligen både skämmas och stänga ned den. laugh.gif laugh.gif Nåja, skam den som ger sig. Ska bli roligt att se den sedan! Lycka till!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon