Mad_E
Jag lyckas inte ladda upp bilder. En del av flugorna ser ut som sorgmygg men de allra flesta är vitsvart-randiga och ludna. Har ställt en lastpall på höjden som jag klätt in, fyllt med jord och sedan snittat fickor som jag planterat kryddor i. Och flugorna är liksom inne i fickorna. Har beställt nemablom, får hoppas det hjälper. Men jag vill veta vad det är. Har googlat sönder mig och blir tokig! Någon som vet och har råd!?!
Gossen Ruda
En bild skulle nog hjälpa betydligt.
tomas99
CITAT (Mad_E @ 11-06-2018, 18:20) *
Jag lyckas inte ladda upp bilder. En del av flugorna ser ut som sorgmygg men de allra flesta är vitsvart-randiga och ludna. Har ställt en lastpall på höjden som jag klätt in, fyllt med jord och sedan snittat fickor som jag planterat kryddor i. Och flugorna är liksom inne i fickorna. Har beställt nemablom, får hoppas det hjälper. Men jag vill veta vad det är. Har googlat sönder mig och blir tokig! Någon som vet och har råd!?!

Tycker att det låter som en bagge,mera än en fluga.
Mjärden
CITAT (tomas99 @ 13-06-2018, 14:39) *
Tycker att det låter som en bagge,mera än en fluga.

Laila Bagge ? biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon