Härligt härligt å lycka till med frökatalogstitterna. För det blir väl flera,eller? Själv kom min första leverans i dag, så nu är det snart dags. Grovköket görs om så förkultiveringen kan starta. Hade sån tur och fick tag på ett bortkastat cigarettskåp, sådant de har i affärer. Plockade bort lite onödiga väggar. och bums så fick jag en fullt fungerande hylla att ha mina små planteringar i. Belysning var det ju också.

Nu i vinter fick jag tag på en högre hylla på ställning. Troligvis någon gammal affärshylla. Fullt med trådhyllor, som är lätta att flytta. Jag ska sätta hjul på ställningen så den blir lätt att hantera. Då kan jag skjuta undan den när jag måste in i tvättmaskin.

Om jag nu får någon tid till det framöver. Tur vi går mot varmare väderlek, för då behövs inte så mycket kläder. Lycka till alla tossiga gelikar. Jag vill ge er alla rådet att göra besök på ÅNYO-butiker. Där finns grejor. Jag fick tag på ett gammalt rostfritt arbetsbord från ett restaurangkök, det blev bra till arbetsbord i växthuset. Kostade mig 50 skr. Billigare än de som finns att köpa som är speciellt avsedda.