Full version: kyckling
yla

tänk att dom e så små från början
ja nu e den här en vecka gammal men ändå
o ändå gör den allt som sin mamma springer runt o pickar o är som en stor pippi
man skulle vilja ha ett gäng runt fötterna alltid
Fialotta
Åhhh...så söt....att så små blir stora rolleyes.gif smile.gif

Ha en bra dag oldwolfie....... wub.gif
Tesa
Alldeles bedåårande!!!

...men oldwolfie, är det inte väldigt besvärligt att gå med gäng såna runt fötterna????? Jag skulle vara livrädd, tycker det räcker med att jag nästan trampar ihjäl katten ibland..... blink.gif tongue.gif
amaira
Åååååååhhhh så söt, jag tror jag dör!
Nu saknar jag mina höns...
Fenja
Finns det något ljuvligare än små djurbarn? Den är jättefin!!
Mvh
Fenja
yla
CITAT (Tesa @ 30-04-2004, 11:10)
...men oldwolfie, är det inte väldigt besvärligt att gå med gäng såna runt fötterna????? Jag skulle vara livrädd, tycker det räcker med att jag nästan trampar ihjäl katten ibland..... blink.gif tongue.gif

jo tänktente på de ohmy.gif
alldeles sant
man finge gå o släpa föttera i backen så det blev stora spår efter en rolleyes.gif huh.gif laugh.gif

men skulle va mysigt ändå wub.gif
Siri
Vicken sötnos!! wub.gif
Vad är det för ras?
wolkenkrabber
fin unge, dom e bra trevlig, jag komer ihåg när mina gojjor fick ungar smile.gif
Posse
Hur kan det komma sig att kyckling verkar vara en så populär maträtt? unsure.gif
yla
CITAT (Siri @ 30-04-2004, 17:18)
Vicken sötnos!! wub.gif
Vad är det för ras?

hm hm de e en blandras mellan en liten höna me lurv på benen o en väldigt stor tupp utan kam men med en himla kul punkarfrisyr

pappan sitter till höger o mamman är en av de tre småhönsen
rolleyes.gif
La Strega
Åhh....va söta!! wub.gif
*avundsjuk*

längtar tills jag blir stor å flyttar ut på landet...då ska jag ha hönor...å häst...å fler hundar...å massa mysiga djur...(vill ta hand om hemlösa djur o såna som blivit fritagna)

vill bli frisk å större å starkare nu...så ja kan flytta å förverkliga mina drömmar...

minns när jag var liten...min morfar o mormor hade fasaner då, å då hade de såna där små söta bäsar ibland...*ler vid minnet* rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon