|
idag kom jag inte in på forumet alls sidan kunde inte hittas flera ggr va de så , undras om de bara va jag som va drabbad eller om ni håller på o bygger om nånting eller om det ar serverfel man blir lite orolig e man forumoholiker så kan man ju inte ha de på dette sättet  inte sålänge vädret inte tillåter mej att ligga på min favoritplats iallafall då får de gärna vara fel eftersom jag då inte kommer upp på nätet av helt andra orsaker
Ann-Christin Lindberg zon II
17-01-2003, 15:15
Ja, jag märkte också detta, och man blir ju lite nervös när man inte kan få sin dos Forum! Men nu har det släppt, och då blir man lite lugnare! Vilken UUUUNNNDDDEEEERRRRRBBBAAAAAARRRRR favvoplats du har! Häromåret önskade jag mig en hammock i födelsedagspresent, men hu, jag fick en sådan där hemskelig kvarn att ställa i trädgården! Tänk bara, vilken mardröm....
Helen i Skåne
17-01-2003, 15:16
Nädu, det har nog drabbat fler än dig, jag har inte kommit in på hela dagen! Jisses, man får ju abstinensbesvär!
Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojo vad glad jag blir! Jag trodde det bara var jag som var drabbad. Jag var ute vid tiotiden i fm och sen bara servern la av, och det tog fem timmar att komma ut igen. Fem timmar! Under dom fem timmarna var jag förtvivlad, förbannad, frustrerad, ledsen, arg, irriterad, grinig, hysterisk, sur... Så vill jag inte ha det nån mer gång! Tänk på att det inte finns nåt som kan ersätta forumet, det går aldrig att byta ut mot nåt annat!
Jag kom inte heller in. Jag var tvungen att gå in via Odla.nu och klicka på Forum för att komma in. Och jag har "värsta forumabstinensen" för nån hade råkat gräva av telekabeln till vårt kvarter - I FÖRRGÅR!!! ...vi har inte ens haft vanlig fast telefoni...  Men nu är det fixat, äntligen!
Gunvor Nilsson
17-01-2003, 16:26
Jag kom inte heller in. Överallt annars men inte hit! Är det så alkisarna känner sej när inte Bolaget är öppet när de kommer???? Det där med abstinens är nog bra gissat!
abborrmaster
17-01-2003, 16:30
mitt krånglar oxå som f-n... Hade tur att jag kom in nu men det har varit till o från hela tiden
Fungerar... fungerar icke... fungerar... fungerar icke... som norrmannen sa. Här åker man verkligen jojo mellan hopp och förtvivlan! Tyckte också förut att forumets klocka gick två timmar före...  Jovisst visar klockan på 18.55 men i verkligheten är den 17.00!
*Felix matte*
17-01-2003, 19:01
Har inte försökt komma in sen i morse men då gick det bra. Abstinens får jag då och då när någon sida eller bredbandet segar. Har ju som min man säger "blivit sambo" med denna mackapär.
Gunvor Nilsson
17-01-2003, 19:58
Ja, räddningen är P1 på radion! Substitut - fast bra sånt!
CITAT (Gunvor Nilsson @ 17-01-2003, 16:26) Jag kom inte heller in. Överallt annars men inte hit! Är det så alkisarna känner sej när inte Bolaget är öppet när de kommer???? Det där med abstinens är nog bra gissat!  Ja det har varit en hemsk dag. Nu ska jag aldrig mera dricka starka drycker.
*Felix matte*
17-01-2003, 20:31
CITAT (oldwolfie @ 17-01-2003, 17:50) men de e bergis nyttigt att få sej en liten komihågpuff
kommer ni ihåg Jag minns hur jag satt med örat mot radion och lyssnade på Radioteatern likaså var jag helt fascinerad av klassisk sång & musik. Tio i Topp missade jag inte heller jag skrev upp alla texter och delade med mej till kompisarna i byn Telefonen var en svart apparat som satt på väggen. Vevade man så kom man till "stationsfröken" (som var min storasyster) Jag fick också testa på det yrket en gång. Min familjs telnr. var 27. Varje lördag fick jag 25öre i veckopeng. Det räckte till en ask Tenor. Min son fick som 4-åring 3kr i veckopeng, det räckte till 60st, kola. Oj då. Nu sitter man här och glömmer och drömmer sej bort till den gamla goda tiden
Ingemar
17-01-2003, 20:41
Hej, vi har under 5 timmar idag varit utsatta för en överbelastningsattack och legat nere det mesta under den tiden, därav alla problem. Det tar ett tag innan allt fungerar som det ska igen. Men vi arbetar på det
Gunvor Nilsson
17-01-2003, 20:46
Tack Ingemar, vi vet att ni gör ert bästa! Men som du ser så lever vi med Forum!
Ingemar är bäst! Nu hoppade klockan rätt, alltså två timmar bakåt, men det drog med sej tiden för alla inläggen. En del svar skrevs alltså innan frågorna ställdes!
*Felix matte*
17-01-2003, 20:51
Tack Ingemar. Nu visar klockan rätt tid Inte för att det har någon världsomvälvande stor betydelse om den nu visat fel. Men - ändå. Kanske har jag också blivit "Tidsberoende"
*Felix matte*
17-01-2003, 20:54
CITAT (Berith @ 17-01-2003, 18:51) Ingemar är bäst! Nu hoppade klockan rätt, alltså två timmar bakåt, men det drog med sej tiden för alla inläggen. En del svar skrevs alltså innan frågorna ställdes!  det är väl som när man köper bröd i butiken kollar på bakdatum och ser att det infaller imorron
Gunvor Nilsson
17-01-2003, 20:57
CITAT (Ralf @ 17-01-2003, 16:16) Ja det har varit en hemsk dag. Nu ska jag aldrig mera dricka starka drycker. Är det ett löfte - eller sagt i en pressad situation?
halloj, CITAT vi har under 5 timmar idag varit utsatta för en överbelastningsattack Måste väl ha varit några yngel som tycker det är kul.
Eva i Skåne
18-01-2003, 16:46
Hurra, idag kan jag också var med Jag försökte komma in flera gånger igår kväll. En gång kom jag in, men ramlade ut nästa direkt och sedan var det omöjligt. Nu har jag mycket att ta igen /Eva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|