Full version: PM
Copycat
--
vickeva
Hej Copycat
Jag har aldrig fått något annat än trevliga PM, och det tycker jag att nog att man kan låta bli att skicka. Hoppas att det inte fortsätter!
MRLINDELL
Jag hade offentliggjort det om det varit oförskämt. Det finns ingen anledning till att skriva fula eller otrevliga inlägg. Kännedomskopiera det till någon administratör. Jag får också en del PM från gnällspikar.
Copycat
--
Ralf
men
ärligt talat, periodvis har det ju klankats offentligt o en del användare har dragit härifrån, med buller o bång! Hade det inte varit bättre om dom skickat privata meddelande till varandra?? Än att klanka offentligt?
Copycat
--
Ralf
CITAT (Copycat @ 03-05-2004, 22:02)
Då hade det väl varit bättre om hon/han hade gjort det från början, istället för att börja syrliga komentarer i inläggen?

Alltid svårt med balans i inlägg på webben. Och man får ju tänka på att man inte är ensam. Dessutom är det alltid lättar att komma med kritik och pekpinnar.
Ingemar
CITAT (Copycat @ 03-05-2004, 21:40)
Jag undrar om det är vanligt på forumet att man får PM från andra? Då syftar jag på negativa PM. Det är inte roligt att få sådana PM från någon, allraminst från en vilt främmande människa, som man inte ens vet om det är en hon eller han man har att göra med. Man blir så ledsen att en enda person kan förtöra ens annars så goda humör. sad.gif

Om du inte vill ta emot PM från en viss avsändare kan du gå in i din kontrollpanel och i "Adressboken" blockera den användaren så han/hon inte kan skicka PM till dig.
Copycat
--
Virgo
Jag är inte forumets snällaste barn tongue.gif, och har inte fått ett endaste argt PM.
Betty
CITAT (Virgo @ 04-05-2004, 01:04)
Jag är inte forumets snällaste barn tongue.gif, och har inte fått ett endaste argt PM.

Det har du väl visst det!!! laugh.gif Av mej, minns du inte...? wink.gif
Virgo
laugh.gif visst ja! men jag menar riktigt arga! sådana mad.gif
Fenja
Det är lågt att hoppa på någon personligen angående diskussioner som förs i ett öppet forum. Under all kritik hur sällan de än må ske. Jag hoppas att vederbörande tar till sig detta.
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon