annelise
Har just skaffat kolonistuga i stockholmstrakten (zon 2 tror jag) och känner mig oerhört rudis på allting! MEN det är min dröm sedan länge som går i uppfyllelse, så jag känner mig oerhört GLAD också!

Vet inte om folk brukar göra så på denna sajt, men jag ville bara presentera mig och tala om att jag nog kommer att ställa en del frågor här... hoppas att det är OK! Den lilla trädgården innehåller nämligen hur mycket grejer som helst som jag inte har en aaaaning om vad det är... rolleyes.gif samt även ett växthus som jag ska försöka våga mig på att plantera lite tomater och sallad i i år... men jag ska försöka skynda långsamt!

Kul att hitta denna sajt där folk verkar vara så engagerade!
Fenja
Välkommen!
Fenja
lolo
Hej Anne-Lise och välkommen till denna sajt! Förutom de växtkunskaper folk delar med sig av på Odla.nu så är sajten ett suveränt avbrott från den grå vardagen. tongue.gif Och du, du kanske också har sånt du vill dela med dig av så småningom? smile.gif /Ann-Louise
annelise
Jag hoppas det! smile.gif
gammelnalle
VÄLKOMMEN!!!

När du känner för det kan du leta upp en tråd där en del av de frimodiga här har lagt ut bilder på sig själv... och gör själv det om du vill.

Trevlig sajt!!! ??? För det mesta har vi lattjo lajbans här och man kan få svar på de mest otroliga svar som inte ens Ulf Schenkmanis inte heller vet svaret på wink.gif wacko.gif (GRATTIS TRÄDGÅRDSDAGS TILL 25 ÅR!!!)

se upp för gammelnalle bara, han har en räv (minst) bakom varje öra..

annonym björn
Ingis
Välkommen hit annelise. smile.gif biggrin.gif
vickeva
Hej Anneliseoch välkommen hit!!
renate
tongue.gif Välkommen i trädgårdsgemenskapen Annelise,här kommer du förhoppningsvis att trivas,och vill du frågar något så bara fråger på,här är alltit någon som kan svara.Ibland vill man bara prater med någon,det går så bra det med.Här diskuteras allt mellan himmel och jord. rolleyes.gif
Hälsningar Renate
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon