Full version: Hur Många bilder
wolkenkrabber
jag tog en massa bilder på orkide utställningen på botan i vintras, och jag undrar hur mångabilder det är tillåtet att bifoga, hur stora dom får vara, och om jag inte kan lägga in alla i en tråd, är det tillåtet att link till ett album som inte ligger på odla.nu???

Tack för svaren på förhand
Virgo
Du kan ju ha ett album här, bara kolla uppe till höger så ser du en kamera och knappen för album. Regga ditt album och sen är det bara att länka till bilderna i ditt album. Har du album nån annanstans så går det lika bra att länka dit.

Hur många bilder som helst nästan kan man bifoga, men det är ganska jobbigt att vänta tills alla bilder har poppat upp. Speciellt vi (jag)modemanvändare är inte roade av inlägg med en massa stora bilder som tar evigheter att ladda upp.
1-2 bilder per inlägg tycker jag är okey. Men när det kommer hela bilderböcker tycker jag så har det gått för långt.

exempel
Betty
Varför inte lägga upp ett album här på Odla.nu!!? Sen kan du ju skriva ett inlägg där du talar om att du tycker att vi ska gå in och titta.
Betty
Oooops, var lite sen där... rolleyes.gif
wolkenkrabber
ok jag ska göra en länk till mitt album, men först ska jag försöka att göra det öppet för allmänheten, jag brukar skriva på ett annat forum dör vi har fototrådar, det var därför jag undrade hur många bilder man kunda visa per inlägg i tråd, jag ska försöka att fixxa albumet nu

tack för hjälpen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon