Full version: Amplar
Ewa L
Tycker om att ha många amplar hängande, gärna lite större modell, minst 5 l.
Är det någon som vet något fiffigt sätt att göra egna, eller köpa till hyfsat pris någonstans. Gärna på nätet.
yla
här finns på nätet

men annars så säger jag ståltråd o ett par bra tänger så kan man göra finfina amplar billigt

hoppas du kan fylla din trädgård me amplar nu
160kvm stort hus
Ikea!!
Både enkla och dubbla.
Jättebra, köpte mina förra året. Och dom har varit ute hela året.
Inte en skråma....
Och så är det ju billigt...

Mvh G
Ingrid på Västkusten
Annars - bara å borra hål i krukorna och hänga upp dem. Lera som plast, åsså ta någe fint snöre.

Hälsar Ingrid
Ewa L
Tack för 3 bra förslag!
Oldwolfie, bra krukor, men kan man köpa där som privatperson = inte en hel pall/kartong? Fick inte heller fram några priser.

Att helt enkelt hänga upp krukorna funkar nog under träd etc. där jag vill hänga mina Fuchsior, men på en del ställen skall det ju vara lite "snyggare". Dvs även krukan, inte bara innehållet. Skall kolla IKEA...
yla
CITAT (Ewa L @ 05-05-2004, 11:10)
Tack för 3 bra förslag!
Oldwolfie, bra krukor, men kan man köpa där som privatperson = inte en hel pall/kartong? Fick inte heller fram några priser.

Att helt enkelt hänga upp krukorna funkar nog under träd etc. där jag vill hänga mina Fuchsior, men på en del ställen skall det ju vara lite "snyggare". Dvs även krukan, inte bara innehållet. Skall kolla IKEA...

jag vet faktiskt inte wub.gif de va vad jag hittade då jag sökte
men kan du inte ringa o kolla
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon