Full version: Nattsvart
vanjalarsa
Ja ännu en natt med mörk oro.
Vet snart inte hur det kommer att gå. Bankkbesök med osäkert resultat . Törs inte
Hoppas på att det kommer att gå bra . Jag hittar snart ingen lösning . Kan någon ge mig ett råd ?Har bara er på forumet som jag kan dryfta det här med . Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska ta mig till .
Hälsn. Vanjalarsa

JayAnthony
CITAT (vanjalarsa @ 19-08-2022, 03:04) *
Vet snart inte hur det kommer att gå. Bankkbesök med osäkert resultat drift boss. Törs inte
Hoppas på att det kommer att gå bra . Jag hittar snart ingen lösning . Kan någon ge mig ett råd ?Har bara er på forumet som jag kan dryfta det här med . Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska ta mig till .
Hälsn. Vanjalarsa

Jag tycker du ska lugna ner dig nu och inte oroa dig för mycket. Försök att ta långsamma andetag eller fokusera på en liten sensorisk aktivitet för att minska den fysiska känslan av ångest.
joinerbounce
CITAT (vanjalarsa @ 19-08-2022, 03:04) *
Vet snart inte hur det kommer att gå. Bankkbesök med osäkert resultat . Törs inte
Hälsn. Vanjalarsa
Google Doodle Baseball

Det låter verkligen jobbigt att ha det så osäkert just nu. Försök ta ett steg i taget, och kanske prata med banken eller en rådgivare om möjliga lösningar – de brukar kunna hjälpa till mer än man tror. Och bra att du skriver här, ibland hjälper det bara att dela tankarna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon