Tjorven
Har två stycken riktigt stora rosa "änglar" på min inglasning Men frågan är om de klarat vinterkylan iår .Stammarna är något mjuka men jorden är helt ok Tror ni dom kan ha klarat sig ??Så om jag klipper ner dom snart och planterar om dom om ca en månad Kan de ha en chans .eller vad tror ni???
Emser
[COLOR=orange]Hej,
hur gamla är de? tongue.gif
Tjorven
Har haft dom över 3 vintrar nu
Fialotta
CITAT (Tjorven @ 19-01-2003, 13:14)
Har två stycken riktigt stora rosa "änglar" på min inglasning Men frågan är om de klarat vinterkylan iår .Stammarna är något mjuka men jorden är helt ok Tror ni dom kan ha klarat sig ??Så om jag klipper ner dom snart och planterar om dom om ca en månad Kan de ha en chans .eller vad tror ni???

Halloj!
Jag har en vit...och den står i källaren och ser precis ut som din, gick ner o titta i dag!
Min är inne på 3:e året rolleyes.gif

Men på din bild såg dina blad grönare ut
än mina blad, dom är alltid ljusgröna, kan det bero
på vilken sort det är tro sad.gif

Blev grön av avund laugh.gif tongue.gif
Almdalen
Jag tror nog att dina klarat sig bara det inte har varit frostgrader. Själv har jag fyra rosa, den äldsta fyra år. Mina står i källaren och ser ut att må bra, några små skott har redan visat sig men de får stå kvar ett tag till. Visst är de underbara.
wub.gif
Ingegerd
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon