Full version: Ej om blommor....
messermark
Ang knäppa grannar kan man säga att detta är...
Hade tvättstugan igår och nu på morgonen upptäcker jag att en hel del av UNDERKLÄDERNA är borta... blink.gif
Om det då vore sängkläderna jag tvättade men trosor och en bh mad.gif
Antingen är det någon som är jättefattig o inte har pengar till underkläder wacko.gif men vad gör då människan på ett kvarter där ingen lgh går under 4000 kr i månaden huh.gif
Jag blir galen... nu får man inte ens ha kläderna ifred... jäkla tur jag flyttar till hus nästa vecka. Undra när dom annfaller min bil??? sad.gif
Ewa L
Tråkigt att du blivit av med underkläderna, men tror inte att det är någon "vanlig" tjuv. Kanske en man som inte vågar köpa egna, alternativt låna av frun? ohmy.gif
anna.
det bästa är att ha egen tvättmaskin i lägenheten, då behöver man inte passa någon tvättid heller...
Nanna
Ja du, det finns bra underliga människor i vår värld som man ibland undrar hur de tänker. Eller om de tänker i huvudtaget.
Posse
Igår såg jag i en katalog en penna avsedd för tvättmärkning....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon