Full version: Mura upp en utegrill
Annie-72
I år har vi gjutit en ny platta(en rejäl klack över den gamla plattan som vi råkade knäcka med grävskopan). Vi tänkte alternativt mura i tegelsten eller lecablock som vi sedan putsar.

Jag är mest nyfiken på tips och ideer om vad vi bör tänka på för att få den så trevlig och funktionell som möjligt...

Vi tänker oss den kol-eldad med skorsten för att grannarna ej ska misstycka. Någon somvet var man annrs kan söka information??//Annie
MariaS
.
Ingrid på Västkusten
Hej Annie,

En absolut helt oumbärlig designmanual:

Designmanual
Annie-72
Hej Ingrid!!!

Har du boken själv??? Jag menar är den bra?? Innan jag beställer skulle jag vilja veta...//Tack Annie
Ingrid på Västkusten
Jag har den - inte allt är för svenskt klimat men det kan man hoppa över. De grilla rsom är med för frostklimat är superduperkuliga å göra. Allt firån enkel modell til avancerad modell. Ritningar finns också. Bäst är den nog som inspirationsbok! Och om man vill skapa sig massor med fördyrande merarbete å sätta griller i huvet på folk!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Hälsar Ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon