Sassa
Hej allehopa! smile.gif

Är det någon som vet var man kan köpa en lite mindre högtrycksnatriumlampa, 70 watt har jag hört talas om. 400 verkar lite väl häftigt och dyrt är det också. Och så vill man ju inte ha 10 kg i huvudet om den trillar ned.
Har letat på nätet men de firmor som nämns verkar ha försvunnit.
Undrar Sassa
Ingrid på Västkusten
Det är vi som har 70 watt hemma bla här finns det mkt lampor ;-)
Köptes i en mkt välsorterad butik i malmö :-) Elhörnan,

Hälsar ingrid
Sassa
Är den lättare och var den billigare och vad heter den?
undrar Sassa

(pst fick du mitt mejl förresten tror jag har nått tjall på min hotmail)
Ingrid på Västkusten
Lättare ja kanske - men den är ganksa stor - minns inte det övriga - det är över tio år sedan ;-)
Rekommenderar ett telsamtal till denna underbara affär och fråga efter Stefan.....han vet 'allt' om belysning ;-)

Hälsar ingrid
Magnus
Rockdala säljer en på 125W

www.rockdala.com
hobnob
Classicum har en 70w som kostar c:a 1200 kr
Ingrid på Västkusten
hahaha - vi gav en sexhundra spänn lite drygt. Huuur kan Classicum ha mage och ta så bra betalt? man får ju en 400 w för nästan samma pris!

Hälsar ingrid
hobnob
CITAT (Ingrid på Västkusten @ 27-01-2003, 19:44)
hahaha - vi gav en sexhundra spänn lite drygt. Huuur kan Classicum ha mage och ta så bra betalt? man får ju en 400 w för nästan samma pris!

Hälsar ingrid

bra för dig som har tillgång till det då
Sassa
Jamen de är ju jädrigt dyra överallt tycker jag! sad.gif
Jag har letat överallt på nätet men inte hittat nån som är billig. Allt man hittar är en himla massa information om hur man odlar cannabis.
Stön. tänk om det fanns begagnade att köpa.
Hälsar Sassa
(tack för alla tips förresten 1200 spänn den verkar minst dyr)
hobnob
CITAT (Sassa @ 28-01-2003, 08:50)
Jamen de är ju jädrigt dyra överallt tycker jag! sad.gif
Jag har letat överallt på nätet men inte hittat nån som är billig. Allt man hittar är en himla massa information om hur man odlar cannabis.
Stön. tänk om det fanns begagnade att köpa.
Hälsar Sassa
(tack för alla tips förresten 1200 spänn den verkar minst dyr)

det är va du betalar totalt med frakt
Samot
Hos Swegrow får du en 400w för drygt 1200 om jag inte minns fel, kan ha varit ännu billigare också!

Jag kollade upp nu, 990kr om du kan sätta ihop den själv och 1490:- annars, detta är alltså för 400w-hps.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon