Full version: Test
Eva St
Eva St
Oj oj oj det gick ju till slut i alla fall. Bara jag nu kommer ihåg hur jag gjorde.
Eva St
Inger i Huddinge
Vilken jättefin bild Eva. Var är den tagen? Jag har oxå suttit och försökt att lägga in bilder i *rätt* format och jag lyckades till slut. Men som sagt det gäller att komma i håg hur man gjorde.*fniss* smile.gif wub.gif
Eva St
Trot om du vill men jag lyckades en gång till när jag försökte. Visst blir man lite impad av sig själv när det någongång lyckas för en i teknikens värld.
Bilden är tagen förra sommaren på vår sommarstuga som ligger i Skaraborg alldeles invid Vänerns strand visst blir man lite sugen på sommar
eller hur?
Eva St
Inger i Huddinge
Ja man blir verkligen sugen till vår och sommar. Jag utropade Yeees här hemma och sonen kom rusande och frågade "Vad har hänt mamma?" Jag lyckades lägga in en bild i rätt format sa jag. Sonen sa"Jaha vad är det med det då?"

Gissa om man blev besviken, när man har suttit nästan i flera dagar och försökt.

Men jag skrev en liten arbetsbeskrivning till mig själv så man kan gå tillbaka till sad.gif wub.gif blink.gif
Eva St
Det där med arbetsbeskrivning ska jag genast sätta mig med det värsta är ju bara att man behöver väldigt många arbetsbeskrivningar till det mesta man företar sig inom datans värld
Eva St
Eva St

Var tvungen att testa en bild till
Eva St
Berith
Tack Eva, nu ser jag min favvoö! smile.gif wub.gif smile.gif

Det höga vattenståndet som var för några år sedan
måste ju varit rena katastrofen för en trädgård
som ligger så nära vattnet? Hur klarade du det?
Kajsa
CITAT (Berith @ 21-01-2003, 06:51)
Tack Eva, nu ser jag min favvoö! smile.gif wub.gif smile.gif

Det höga vattenståndet som var för några år sedan
måste ju varit rena katastrofen för en trädgård
som ligger så nära vattnet? Hur klarade du det?

test
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon