renate
rolleyes.gif Gick en hundpromenad längs nissan i denna ljuva majmorgon,tåg bara tre bilder ville har fåglar med men det är inte lätt med hunden i koppel.Där är underbart nu i den skira grönskan med fågelsång och vattnets porlande.
magiana
Mysig bild! Jag gillar också att fota när jag är ute, men jag har också hund och det har sina nackdelar när man vill komma vilda djur nära.
"sussie"
Tjusig bild fast du saknar det som jag nästan alltid får med!!!!en svans eller två........ rolleyes.gif
renate
CITAT ("sussie" @ 15-05-2004, 20:16)
Tjusig bild fast du saknar det som jag nästan alltid får med!!!!en svans eller två........ rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif Ja denna gången fanns inte ens ett morrhår med;fl..åt,jag brukar också har något djur,hund eller kattsvans med.Men till nissan får inte katterna följa med.Jag sall snart ut med Olivia i det fina majvädret.
Hälsningar Renate smile.gif rolleyes.gif
Posse
CITAT (renate @ 15-05-2004, 19:20)
Där är underbart nu i den skira grönskan med fågelsång och vattnets porlande.

Jag nästan hör ljuden när jag ser bilden! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon