Undrar ifall någon på listan vet vilken tid på tors Dannikes trädgårds dagar
öppnar?mvh as
Ingrid på Västkusten
17-05-2004, 07:05
Kl 10:00
Hälsar Ingrid

Tack ingrid..Vi syns kanske..mvh as
På alla skyltar som satts upp här omkring så står det att det börjar klockan 09.00!
Mvh
Fenja
Ingrid på Västkusten
19-05-2004, 07:33
Oj vad bra! Då hade jag fel information!
Hälsar Ingrid
Ingrid! Kommer du dit och ställer ut? Jag har hört så mycket gott om både din trädgård och dina växter så jag skulle gärna vilja se lite av vad du har!
Mvh
Fenja
Ingrid på Västkusten
19-05-2004, 10:56
Oj tackar *rodnar*
Jo jag skall ställa ut för 'min' lilla förening
Västsvenska Kaktus & Suckulentföreningenså det blir mest information, men nog är det ett par Passiflora antioquiensis som letar nya hem samt någon käck Selenicereus ( ej grandiflorus annan art som tål ner till + 5 på vintern), kanske nån bladkaktus med, få se vad som finns över i växthuset ;D
Så jag är himla glad åt att få veta rätt tid ( som skall vara där en timme innan allt börjar ju!!)
Hälsar Ingrid
Åh, vad roligt! Hoppas du får med dig av bladkaktusarna, de samlar jag på!!
Mvh
Fenja
Hej Ingrid
Jag har ringt idag till Dannike skola och fått den nya tiden kl 9.00,Det har varit tre olika tider för mej,man blir snurrig.Tur att Lilian ringde och frågade om jag skulle dit och hon hade fått den nya tidne kl 9.00 oj tänkte jag en tid till så nu får jag ringa och kolla,visst var det kl 9.00 till 15.00.Vi syns..mvh as
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.