Virgo
Halloj,

Nu ändrade jag användarnamnet som jag tänkt göra förlänge sedan men inte gjort .
Tänkte kopiera min gamla profil oxå, men den var väck!! mad.gif

konstigt !

Men det blir nog bra med detta forum. Snurrar omkring i cyberrymden om nätterna och många forum liknar detta. Det finns lite variationer.
Nu vet jag inte hur antalet inlägg visas i detta forum, men i vissa får man stjärnor. En vid 50 inlägg 2 vid 100 osv. I andra forum så kan man ha en avatar. Det kanske blir här oxå vad vet jag . Såg att det funkar här oxå
I nått forum, så såg jag en tråd som var över 1500 inlägg lång.
En sak som jag tycker är bra att man inte kan ändra på rubriken.
Det blir knivigt för en del av er qwuins!! wub.gif
och tänk man kan skriva 1024000 tecken !! Det tar ett tag. Undrar hur många minuter det tar om man skriver i normal takt?
Nej, nu har jag småpratat färdigt! Måste ägna mig åt viktigare saker.

mvh
Wilhelm tongue.gif
Berith
rolleyes.gif
Annki
Hrmph... Är inte Virgo en jungfru? Och just det namnet valde Wilhelm.... jo,jo - kul! När får vi flickor en nattört härnäst? Nu var det en tid sedan sist.
Katrina
Nattört????

Vadå nattört? Så nyfiken jag blir...... rolleyes.gif
Hannele
Virgo betyder väl en oskuld yngling...?? laugh.gif
Virgo
Hejsan,

Visst jag är en oskuldsfull jungfru. tongue.gif

Så här på vinterhalvåret kanske jag ska börja igen med nattens ört!

Håller på o snickrar på en "örtabänk" att ha i fönster inomhus. Drar väl iväg nån bild om det blir så som jag tänkt mig. Men det dröjer nog en månad till.
Hannele
Ja,
jag har allvarliga funderingar på att bli ört-häxa - nån dag, nåt år... tongue.gif
Helen i Skåne
Jag håller med, det här nya forumet är jättefint och det är spännande med alla figurer och textredigeringar man kan göra! laugh.gif
Undrar hur många som ändrat namn av oss gamlingar? smile.gif Och undrar hur många nya det har tillkommit sedan forumet föddes?

Ta det lugnt med örterna Virgo, ett bra tips är att blanda dem i snapsen, det blir alltid gott! tongue.gif

Helen
Christoffer
Vilka örter hade du tänkt att odla, Virgo?
Virgo
hej,

Jag vet inte vilka örter eller kryddväxter jag ska odla, allt har blivit lite försenat här.
Men jag tror nog att jag menade med
CITAT
Så här på vinterhalvåret kanske jag ska börja igen med nattens ört!

att skriva lite om olika örter och kryddor på nattkröken. En del tyckte det var rolig läsning, men jag vet inte.
Nån inomhuskryddbänk har det inte blivit ännu, men jag har en del glasbitar så det blir nog nåt snart.
Det är så dyrt att köpa dessa i affären, sen är det inte alla som överlever, så det är bättre att så själv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon