Nutten
Efter mycket tjat från bekanta har jag nu uppdaterat balkongalbumet med rätt nya bilder. Tagna för en halv vecka sedan! Glömde visst att fota ampeln, men det får jag ta en annan dag...

Välkommen att ta en titt på min numera massakrerade balkong! Ni skulle bara veta hur mycket jag skänkte bort i processen för att börja på ny kula...för att inte tala om att murgrönan på väggen har mer än halverats! Nödvändigt ont när man ska flytta stora krukor (med klätterväxter) för att fixa golvet...
Hannele
Vilken underbar balkong!
Du har ju allt, Elisabeth, otroligt!
estet
Verkligen härliga bilder!
Jag kan tro att din katt trivs där med den utsikten, mycket att spana på.

Cilla
Härlig och spännande blandning!
Solfjäderslönnarna måste jag titta närmre på, inser jag. Vilket vackert bladverk!
Jag har också en katt som heter Minta, fast utan h för det kan hon inte uttala.
Nutten
Solfjäderlönnen tyckte jag var så där i början, min favorit var ju de rödbladiga japanska lönnarna. Nu tycker jag mycket bättre om den! Tur för min del att de inte växer så snabbt...kanske har jag en normalstor planta den dagen jag får trädgård!?

Hannele, riktigt allt har jag då inte, men mer än de flesta! Ingen prylförvaringsplats här inte...Det är inte lätt att få till en trädgård på balkongen, när man önskar sig en flera hektar stor trädgård i verkligheten! Jag vill verkligen ha ALLT! laugh.gif

estet, katten trivs med mer än bara utsikten. Matte är så snäll och fixar växter man kan tugga, busa och sova med! För att inte tala om att det går att vara en doldis och ändå ha koll på läget. wink.gif
renate
Härlig balkong du har och en fin Kissekatt med. rolleyes.gif rolleyes.gif
Renate
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon