Full version: Vind -Storm-Blåst
Exotic
Här i Göteborg har det nu blåst i 2 dagar så att jag trodde att taket skulle lyfta sad.gif
Grejer som flög blommer som rammlade i backen, bara elände mad.gif
men vinden är lite snällare i dag smile.gif rolleyes.gif

MVH Exitic
renate
CITAT (Exotic @ 20-05-2004, 10:46)
Här i Göteborg har det nu blåst i 2 dagar så att jag trodde att taket skulle lyfta sad.gif
Grejer som flög blommer som rammlade i backen, bara elände mad.gif
men vinden är lite snällare i dag smile.gif rolleyes.gif

MVH Exitic

ohmy.gif Nästan likadånt här,det blåser i dag med men inte så mycket,ska ut i trädgården nu. tongue.gif rolleyes.gif smile.gif Renate
TeliaNet
i nässjö flög en bit av ett plåttak ner i jämte 2 kvinnor.
men det är mysigt att vara inne när man varit ute och gjort odlinggöra.
MariaS
Har fått städa i dammen hela dagen idag på grund av de två senaste dagarnas blåst. tyvärr har även en av mina stektdruvor båst sönder, trots uppbindning sad.gif

MariaS
anna.
här har en hel lyktstolpe blåst ner! och förstört min rosenbåge... sad.gif

http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...uuid=annahallin
renate
ohmy.gif Där ser man vad blåsten kan ställer till med,Rosbåge får du väl en ny det var väl inte din lyktstolpe som blåste ner?rosen kommer att klara sig.Här är det också ett förfärligt blåsande,iskallt nord-väst.På hundpromenaden såg jag att en stor gran hade blåst ner rakt över skogsvägen.Hoppas det slutar blås och blir lite varmare. rolleyes.gif
Renate
Sia
Ja, här får nordanvinden fart rakt över hela sjön och rakt in på min veranda, brrr...
MariaS
Kan det inte komma lite regn istället?
Här har vi fått 22mm på två månader. Ligger 43+56mm back motsvarande förra året!
Är räd att brunnen sinar snart!

MariaS
Tesa
Den eländiga blåsten blåste parabolen ur läge så att jag missade Gröna rum i onsdags..... mad.gif ...fick ju ta igen det i går med Äntligen trädgård och Min trädgård och Helges trädgårdar...en helkväll alltså........
Catarina
Ett kvarter från mig har en stor al blåst ner....och i trädet finns ett fågelbo med fågelungar sad.gif ...hoppas ingen katt hittar dit.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon