Full version: Lyckat
Ingan
Ibland blir jag nöjd med mig själv, klappar mig på axeln
och tycker att jag egentligen är född med en seckatör i näven.
Detta då de pelargoner jag frösådde i lördags redan har tittat upp.
Detta är kanske inget unikt men jag blir nöjd med att fröna faktiskt GROR.
Ville bara dela med mig av min lycka
/Ingan
abborrmaster
grodden e ju skitspännande!!! Hjärtklappningsfaktor biggrin.gif

/Simon
Ingan
Precis, ibland känner jag nästan att det är syftet, att få saker och ting att gro.
Det betyder ju att jag gör någonting rätt i alla fall. (nu bortser jag från själva växtkraften)
/Ingan
abborrmaster
KOLLA KOLLA KOLLA!!! fick presis igång webcamen! så titta på mina "groddar"!

http://www.angelfire.com/wy/dasbartender/P...Chili__pple.doc
hoppas den funkar... men det gör den inte... SKIT!

/Simon
abborrmaster
fast om ni skriver in följande:

www.angelfire.com/wy/dasbartender/Papaya_Chili__pple.doc

och snälla gör det oxå smile.gif
Betty
Woww, så fina!!!
abborrmaster
tack wub.gif

Dessvärre har mina små tobaksyngel blivit uppkäkade av elaka hoppstjärtar så jag kunnde inte ta kort av dem men de var fina som tusan sad.gif

Men jag har sått nya men om de inte gror så vet jag inte vad jag gör... De har gått minst lika lång tid som när de första grodde.. Men inte ett tecken!

/Simon
Ingan
Vad synd, men jag kunde inte få fram de små ynglen!
Ingan
abborrmaster
har du försökt utan grohet på tobak *gulp* För den första sådden hade ungefär.... 100% grobarhet!!

/Simon
Gunvor Nilsson
CITAT (abborrmaster @ 22-01-2003, 18:31)
Dessvärre har mina små tobaksyngel blivit uppkäkade

Äsch, dom har väl gått upp i rök förstås - du kunde väl inte vänta till dess dom vuxit upp!
Men dina andra skyddslingar tycks må bra - såg fint ut i dina krukor. Har du ingen bordslampa? Du kan köpa lysrörslampor hos Clas Ohlson för 49:- som kan användas istället för vanliga glödlampor - passar i E27-sockel.
abborrmaster
jag haaaaaaar ett lysrör, och efter påtjötningar så har jag sänkt det ner en liten bit oxå... Men nu e de ju sent... De ska sussa tongue.gif

PS: Gått upp i snus... Räckte väl kanske till en catch på sin höjd laugh.gif DS.

/Simon
yla
jättesöta små plantor
visst e de härligt när dom kommer upp
Ingan
Till Abborrmaster: Vill förtydliga att det var Dina små yngel som jag ej fick fram (Du hänvisade ju till en sida). Mina små yngel kom fram förra våren.
Tyvärr så semestrade vi lite för länge så växterna i krukorna dog.
Hälsningar Ingan
abborrmaster
jahaja... Men det hänger nog på efternamnet eller nått.... Fast trotts det pröva http://www.angelfire.com/wy/dasbartender/25_1.doc

/Simon
Ingan
Vad synd, ser fortfarande ingenting! Men jag förlitar mig på orden, de är säkert mycket fina, dina telningar/Ingan
Susanne i Linköping
Simon, kan du inte lägga upp bilderna som .jpg eller nå't, i stället för .doc? Min version av Word är för gammal, och somliga har ju inte Word alls.
abborrmaster
okej.. Jag gjorde de mest på "skoj" innan jag valde att lägga upp dem så att jag tänkte ju bara på mej själv smile.gif

Men snart sker ju uppdateringar igen, så då får vi se vad jag gör!!

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon