Full version: rån!
andreas i uppsala
Rosendals handelträdgård rånades idag sad.gif Bara några timmar innan hade jag varit där och köpt en passiflora caerulea. Jag skulle misstänka att de fick mina pengar sad.gif mad.gif Det känns lite konstigt.

Det var såklart gäng från Gottsunda som gjorde det. Det var också de som rånade systemet vid ICA Maxi i stenhagen. mad.gif
artikel från UNT mad.gif
nalta
vet inte alls varför det såklart var ett gäng från Gottsunda?? är inte speciellt insatt i vilka som rånar vart...

vad är Gottsunda?? undrar en nyfiken nalta
KURT
CITAT (nalta @ 23-05-2004, 23:44)
vet inte alls varför det såklart var ett gäng från Gottsunda?? är inte speciellt insatt i vilka som rånar vart...

vad är Gottsunda?? undrar en nyfiken nalta

Det har de senaste veckorna varit skottlossning i Gottsunda nattetid, man har beskjutit polisstationen, socialkontoret och en massa andra byggnader, helt enkelt åkt runt och skjutit planlöst.
anna.
usch vad otäckt sad.gif
MRLINDELL
Att råna Rosendahl verkar korkat, förhållandevis lite pengar i ett kallt och ruskigt uppsala. Man har slagit till mot något sårbart. Känns som fegisar som är ute efter lagom med pengar, typ en dagskassa. De kommer att åka fast så vi får slut på kaoset i Uppsala.

På tal om Passiflora ...

Här finns bilder på några till ...
http://home.swipnet.se/Holst-Lindberg/bilder.htm
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon