Full version: hur kommer det sej..
abborrmaster
..att man bara får svar i småprat?

PS:abborrmaster Medlemmar 02-01-2003 487
Cilla Medlemmar 04-11-2002 487
DS:
Cilla
Hej Simon,

Menar du att jag eller någon annan missat någon av dina frågor som du ställt någon annan stans?

Hänvisa gärna till var något missat är så kommer säkert svar!
abborrmaster
*host* växthuset *host*

smile.gif

/Simon
Helen i Skåne
Är det tävling om vem som har skrivit flest inlägg, har jag missat nåt? wacko.gif
abborrmaster
nä... jag la bara märke till det när jag kikade på topplistan....

Jag skickar ju bara livsnödvändiga inlägg vet ni väll wink.gif

/Simon
Helen i Skåne
Jo... det har vi nog alla sett... blink.gif
abborrmaster
men kan du inte svara på http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...d2eab179e88339b och http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...d2eab179e88339b då? smile.gif

snäällla?

/Simon
abborrmaster
okej tack för citrusfruktersvaren (jättetack faktiskt..)

menääää.... *host* ananas *host*

/Simon
Cilla
OK, jag fattar inte riktigt men det ser ut som du fått svar som du ville.
Ja det var kanske nåt om ananas också, men det svarade ju Ingrid på.

Jag följer inte alla ämnen och trådar (inte alltid växthus till exempel) så om du vill mig något, maila eller skriv om träd tongue.gif !
Berith
CITAT (abborrmaster @ 22-01-2003, 16:53)

PS:abborrmaster  Medlemmar 02-01-2003 487      
Cilla  Medlemmar 04-11-2002 487      
DS:

Simon, ursäkta att jag inte svarat på frågan om ananas! Och flera hundra av dom andra frågorna också. Det beror mest på att jag inte kan svaren! Funderade också på att sätta en sån där ananasspret men den jag hade var lite för brun och vissen tyckte jag. Och den kan väl knappast bli grön igen? Huh...? blink.gif

Nu är jag glad att Ingemar plockade bort gränsen runt 500.... tongue.gif

(Eller var frågan ställd till enbart Cilla?)
abborrmaster
CITAT (Berith @ 24-01-2003, 14:37)
CITAT (abborrmaster @ 22-01-2003, 16:53)

PS:abborrmaster  Medlemmar 02-01-2003 487      
Cilla  Medlemmar 04-11-2002 487      
DS:

Simon, ursäkta att jag inte svarat på frågan om ananas! Och flera hundra av dom andra frågorna också. Det beror mest på att jag inte kan svaren! Funderade också på att sätta en sån där ananasspret men den jag hade var lite för brun och vissen tyckte jag. Och den kan väl knappast bli grön igen? Huh...? blink.gif

Nu är jag glad att Ingemar plockade bort gränsen runt 500.... tongue.gif

(Eller var frågan ställd till enbart Cilla?)

NEJJJ!!! ALDRIG GRÖN IGEN??? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif skit oxå...

I vilket fall... Hehe, jag klagar inte, jag gjorde er bara uppmärksamma (erkänner att jag inte såg de senaste två meddelandena förrän nu).

Anledningen til att jag såg dessa var för att jag tänkte skriva och informera om ett par ämnen i ogräs o skaddjur eller vad de heter... Dels om snuset... Vill bara ha en liten bekräftelse till på det, hela min familj stödjer förslaget... Fast jag litar ju inte på min familj... Det andra är om vad detär för nå vita trådar som kanske e mögel eller nåt på min jord...

tax am fö rsv arrrrr gh!

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon