fladdermöss drömde jag om inatt,jag drömde att jag fotograferade just fladdermöss

de e sant faktiskt jag fick jättefina bilder på dom då dom hängde i en gren

o va så himla lycklig för dessa jättefina bilder
men tyvärr så kan jag inte visa dom eftersom dom ligger i min drömkamera o jag har ingen dator i drömmen
jag har hållit i en sån liten varelse en gång underbart söt(då hade jag ingen kamera) han hade fallit ner i gräset som va vått o kunde inte ta sej från denna farliga situation så jag tog upp honom o hängde honom i en låda o satte upp den på vebotaket så han fick sitta där o torka sin mantel
fniss det gick bra,o gla blev jag..
jag älskar dom då dom kommer fram i skymmningen o tar mygg o annat o så låter dom ,,ett litet litet skri som visst inte alla kan höra
så lycka till me dina holkar
o kanske e de så att om det blir MASSOR av fladdermöss att dom förorenar men som amaira säger dom behöver lite hjälp me boplatser så dom inte försvinner helt
förresten så finns dom även där jag bor (både hemma o på torpet alltså))så man kan se dom jaga under lyktorna om man promenerar på kvällen
oj va långt det blev,kan man av mitt långa inlägg ana att jag älskar fladdermöss ,,,jo
ska ta en promis en kväll o ta de där drömbilderna i min vanliga kamera nån gång
lycka till än en gång