Helen i Skåne
23-01-2003, 08:35
Ofta när jag ska svara på ett inlägg och klickar på svar så får jag veta att jag måste logga in eller att det är många just nu eller så händer inget utan den står bara och tuggar. Om jag då scrollar upp och använder den svaraknappen istället så funkar det...
Likaså händer det OFTA att när jag klickar på gå till xxxxx så står den still och tuggar så till sist får jag stänga ner hela odla och gå in igen. Ganska irriterande... är det hos mig eller dig det blir knasigt? Annars: Ni gör ett kanonjobb!
Ingemar
23-01-2003, 18:11
Låter märkligt, jag har inte hört någon annan som haft dom problemen?
Gunvor Nilsson
23-01-2003, 19:12
Jo, jag har också haft problem. Både igår och idag har jag råkat ut för att "sidan kan inte hittas" när jag försökt gå in på forum - efter en stund har det släppt. Ibland när man gått klart på tråden och vill återvända för att klicka att denna avdelning är läst så har det gått i stå!
Ingemar
23-01-2003, 19:31
Hoppas det bara varit någon tillfällig störning, jag har inte märkt något, fast jag har inte varit inne på forumet så mycket de senaste dagarna, men det verkar fungera bra nu!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.