alex
Oj, vilket väder det var i torsdags, här kom det rejäla mängder med hagel och även snöblandat regn samtidigt som det åskade kraftigt!! Ändå bor man i götaland zon 2-3... Åskan var ett väldigt fint skådespel så det får man tacka för, men snö... wacko.gif och i slutet av maj!!! iof. så smälte snön till kvällen men ändå!!! Marken var här på dagen vit av ett ca 1 centimeter tjockt snötäcke blandat med hagel... blink.gif wacko.gif
netaave
I Björklinge har det haglat idag och varit en massa svarta moln men det kom ingen åska, som tur var. rolleyes.gif
*Felix matte*
då är det kanske inte så konstigt att vi fått lite vitt
bor ju i Zon 8 laugh.gif
andreas i uppsala
inget hagel,åska och ingen snö biggrin.gif men däremot en väldans massa regn,regn.
Alex bor du ganska nära sydsvenska höglandet? För någon vecka drabbades både Halmstad och Laholm av frost, -3 och -2. Själv bor man långt från bergen och har därför inte fått någon frost denna månad. En helt vanlig majmånad med andra ord valde tongue.gif
alex
Lite sent svarat, men nej, jag bor inte nära sydsvenska höglandet, jag bor i Töreboda, mellan Vänern och Vättern och vi har haft lite frost i maj, men min sommarstuga vid en liten sjö har inte fått frost alls, inte efter någon gång i april.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon