Full version: Gud va trist........
råse-marie
mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Någon/några har vänt uppoch ner på våra planterings krukor som vi har ställt ute på vägen ( vi bor i radhus och försöker få ner trafiken lite inne på gården vid lekplatsen)
Växterna har gått av nu får vi kanske sätta några "snygga" betong kossor
istället. sad.gif
Synd att jag inte såg vem som gjorde det för då ....PIP....!!!!! mad.gif
Visst blir man less på all förstörelse och vad ska man kunna gör åt det?
Jag försöker iallfall att vara modig och säga till om jag ser någon som har sönder eller förstör något men det finns ju så många som inte vill se oxå. sleep.gif
Nej det vore väl dags att alla "vanliga" människor fick tillbaka gatorna från alla hulliganer...eller huh.gif
*Felix matte*
Så trist med all onödig skadegörelse. Du gör alldeles rätt när du säger till... det borde alla göra.
Kanske kan ni dekormåla betongkossor ... effektiv fardämpare och snygga att se på.

Faktiskt så fick jag säga till i onsdags då en ung man (20-års ålder) var på väg
med blomlåda som granne har målat... den står som fartdämpare på gatan under sommarmånaderna.
Mannen i fråga var en asylsökande som tänkte ha den till brasved ohmy.gif
jodå... han visste att man inte eldar upp sånt.... men... försöka kan man ju mad.gif
TeliaNet
je dem jävla pillsjuka människorna, det skulle jag gjort.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon