Full version: Bilder
Nutten
Nu har jag lagt in bilder på olika arrangemang på hemsidan. Se alltifrån brudbuketter till bordsdekorationer och krukarr. smile.gif
Cilla
Kul att se! Är det där du jobbar?
Nutten
Japp smile.gif Å det är lätt att ta mängder med blombilder...har tappat räkningen på hur många jag har liggandes på datorn vid det här laget, men en bråkdel av dem kommer dyka upp på hemsidan.

Måste ordna sortimentsidan ordentligt.
Kommer förmodligen börja med uteavdelningen, så fina bilder som jag har på rosor, buskpioner, magnolia och annat trevligt!
pejori
Snygga bilder. rolleyes.gif
Tänk att få ha sin hobby som jobb. wub.gif wub.gif
under sortiment har du en lökväxt i "beundra blommor". Jag har en lika dan, men har glömt vad den heter wub.gif wub.gif
vet du möjligen det wacko.gif
pejori
hittade svaret själv, när jag markerade bilden blink.gif blink.gif blink.gif
Nutten
Amazonliljan ja smile.gif Den är fin!! Har du ett stort exemplar?
CITAT
Tänk att få ha sin hobby som jobb.  
Nackdelen är att man lägger ut ännu mer pengar på växter...för det går inte att motstå allt fint man ser dagligen! laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Nutten @ 30-05-2004, 10:11)
Nackdelen är att man lägger ut ännu mer pengar på växter...för det går inte att motstå allt fint man ser dagligen!  :lol:

Det kan jag förstå tongue.gif
själv skulle jag nog ruinerat och skuldsatt mig om jag haft jobb som dig tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
pejori
ja den är jättestor biggrin.gif
när jag satte om dev i våras var det tjugofem lökar, så det fick bli en jättekruka wub.gif wub.gif
det är tio stänglar som blommar samtidigt så den får gå ut på balkongen nu laugh.gif
Nutten
Låter hur fint som helst! Du har inget foto på underverket?
Susanne i Linköping
Får man komma med lite konstruktiv kritik på hemsidan?

Under just arrangemang kunde man välja "bildspel" (jag tittade på brudbuketter), och bildspelet lider lite av samma sjuka som våra album här på odla: när bilderna är olika stora hamnar "framåt"-knappen på lite olika ställen så man får flytta musen lite hela tiden (man slipper dock att scrolla som man ibland måste göra i albumen). Det vore bekvämare att bara klicka, t ex om knappen låg ovanför bilderna.

Annars såg det fint ut! smile.gif
"sussie"
Vad kul att "titta in hos er"....Ljuvliga bilder...Jobbar själv med blommor och uppskattade dina bilder....Håller med om att det e en ekonomisk katastof att dagligen frestas med allt fint som finns,habegäret e stoooort vissa dagar... wub.gif
Nutten
CITAT (Susanne i Linköping @ 31-05-2004, 17:48)
Under just arrangemang kunde man välja "bildspel" (jag tittade på brudbuketter), och bildspelet lider lite av samma sjuka som våra album här på odla: när bilderna är olika stora hamnar "framåt"-knappen på lite olika ställen så man får flytta musen lite hela tiden (man slipper dock att scrolla som man ibland måste göra i albumen). Det vore bekvämare att bara klicka, t ex om knappen låg ovanför bilderna.

Oj, har jag inte ens tänkt på! Hmm, jag undrar om det inte ser konstigt ut med bläddringspilarna ovanför istället? Ska fundera på det hela smile.gif

För övrigt är det klart att man får komma med konstruktiv kritik! Vill ju ha en sida som användarna uppskattar och det är inte alltid så lätt att tänka på allt själv!
pejori
CITAT (Nutten @ 31-05-2004, 16:47)
Låter hur fint som helst! Du har inget foto på underverket?

nä tyvärr. sad.gif sad.gif
har inte ens en kamera.tror att den försvann i en brand för ett och ett halvt år sedan mad.gif mad.gif
dom små rackarna är rätt dyra men jag funderar på att skaffa en digital istället rolleyes.gif rolleyes.gif
Nutten
Lovar att det är värt det! Det är en sådan jag använder konstant numera smile.gif
Kajsa
Härligt jobb med alla blommor, men visst kan ni få rabatt på alla växter??
Eller rent av få något ibland? biggrin.gif
Nutten
Jo då, men det blir dyrt ändå! Å när det gäller att få plantor så visst händer det, men det är oftast sådana exemplar som annars skulle slängas. Många av dem brukar nog följa med mig hem på cykeln, för jag har en förmåga att förbarma mig över de mest bedrövliga plantorna. Minsta lilla livstecken räcker för mig! rolleyes.gif Brukar få liv i de mest hopplösa fallen så...men orkar man inte leka växtsjuksköterska så brukar det sällan bli något.

För tillfället vårdar jag några stackars hornvioler och en syren. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon