yla
liten rundtur på torpet

ifall ni har lust smile.gif
*Felix matte*
Så fint du har det vid torpet wub.gif
nästan lite trolskt ser det ut att vara... förstår så väl att du trivs där smile.gif
gammelnalle
CITAT (oldwolfie @ 30-05-2004, 18:15)
liten rundtur på torpet

ifall ni har lust smile.gif

Nersikt !!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif undrar just vad du har uppsikt på??? biggrin.gif
renate
Fina stämningsfulla bilder,lite romantiskt,en stillsam oas att vara på.Det är alltid roligt att titta i dina album rolleyes.gif
Hälsn. Renate
ariana
Naturen är vackrare än allt annat
lyckliga du som har ett sådan oas att njuta av wub.gif
wolkenkrabber
mmm, du har verkligen ett fint torp, jag älskar natur tomter, engelska trädgårdar e inte min stil, du har tur som har en så fin stuga smile.gif, vart i sverige är den belägen?
Annki
Mysigt! Vacker natur! Men vad är det som blommar så intensivt blått vid stenarna i stenpartiet? Är det vintergröna? undrar en "blådåre".
yla
Annki ,thihi fniss de e stenar inslagna i foliepapper laugh.gif

wolkenkrabber,,,i sörmland ligger mitt torp
Annki
Talar vi om samma bild nu? Det ser inte ut som stenar. Hur har du isf gillrat fast dem i toppen på det gröna? Otroligt vad lurad man kan bli! Jag avsåg bild nr två. blink.gif
yla
CITAT (Annki @ 31-05-2004, 10:01)
Talar vi om samma bild nu? Det ser inte ut som stenar. Hur har du isf gillrat fast dem i toppen på det gröna? Otroligt vad lurad man kan bli! Jag avsåg bild nr två. blink.gif

så nu ser du

tongue.gif tongue.gif
Annki
Tack! Skönt med förstoringar när synen är klen! laugh.gif Nu tror jag dig!
Elanah
Så underbart vackert!!!! wub.gif wub.gif wub.gif

*avundsjuk*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon