Full version: Fritz har kommit hem.
renate
laugh.gif tongue.gif Kan ni föreställer er hur glad jag är att har lille Fritz hemma igen.Vid 10 tiden i kväll hörde jag ett ihållande jamamnde från altanen,jag tittade efter ochmtill min glädje var det Fritz som ville in.Han sprang direkt till matskålarna och åt som om han aldrig har fått mat,Fritz är lite smal men annars välbehållen.Han är ganskar jamigt men ut får han inte går mera i kväll.Kix,sonens och hans sambos katt är här på besök,han letade efter Fritz hela dagen,han blev jätte glad när Fritz kom hem.I morron ska jag beställer tid hos veterinären. rolleyes.gif wub.gif
Hälsningar från en glad Renate

Fritz vid datorn i egen stol.
Copycat
Grattis Renate ! Vad skönt att höra att det inte hänt något hemskt. Krama nu inte ihjäl honom. Varma hälsningar och sov gott.copycat
Tesa
Ååååååh vad skönt..... hoppas att han stannar hemma nu....rå nu riktigt om varandra så att han känner att han är HEMMA!!! wub.gif
pimpim
Så härligt att Fritz har kommit hem igen.
Ge honom en stor kram från mig.

Pia
Fenja
Jag vet precis hur glad och lättad du är! Visst är det ljuvligt när de kommer hem friska, hela och krya?
Kram till er båda!
Fenja
yla
underbart med en glad nyhet nu då jag strax ska inte sängen
jag blev jätteglad att höra att han e hemma
Betty
Vilken glad nyhet! Vad skönt att höra att han är välbehållen och hemma igen. smile.gif
Eva i Skåne
Grattis Renate! Katter är några rackare rolleyes.gif
wolkenkrabber
trevlig att han har kommigt hem hel, ibland gör ju katter sin strapatser
Ewa L
Så glad jag blev Renate!! Behövde verkligen en god nyhet mitt i sorgen.
Hur många dagar blev det? Som du kanske minns skrev jag att min Zoya var borta 17 dagar sommaren 2002 och hon hade inte ens fått mat någonstans. Du kommer att känna dig lugnare efter veterinärbesöket.
gammelnalle
Yippie

jag tror de flesta stammisar här på odla gläds tillsammans med dig.
*Felix matte*
Bra start på dagen med en så glad nyhet biggrin.gif
MRLINDELL
Tänk om man fick vara vårkatt tongue.gif
råse-marie
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Vad skönt att han är tillbaka!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Nutten
Underbart att han är hemma igen! Ett säkert tecken på att han trivs också (att han inte flyttade menar jag) biggrin.gif Undrar just hur många vackra kattflickor han stötte på under sin frånvaro unsure.gif Katter är ena små rackare! laugh.gif
renate
tongue.gif Tack snälla ni för alla svar,Fritz är välbehållen efter 16 dagars äventyr.Han går knappt från min sida vill kela hela tiden.Tänk om han kunde berätta vad han har varit med om.Mat har han tydligen inte fått,han åt som en häst i går kväll,kl.3:30 i natt var jag uppe och gav honom lite mat.Tid hos veterinären är redan beställt,hoppas han håller sig hemma nu.
Glada hälsningar från Renate

Det är ja här bilden skulle vara
Betty
CITAT (MRLINDELL @ 02-06-2004, 07:54)
Tänk om man fick vara vårkatt tongue.gif

Vad hindrar dig!!!? laugh.gif
...har förstått att jordgubbar inte hjälper för din del, men det finns väl annat!!! tongue.gif laugh.gif
kryddan
Så skönt att höra att han är hemma! Vår Måns har bara varit försvunnen i ett par dygn vid ett tillfälle men det var några hemska dygn sad.gif
MRLINDELL
Hmm ... den heter inte "Fritz the cat" för ingenting .... laugh.gif
Ullet
Så skojigt för dej och inte minst för honom! Krama med måtta o hoppas han mår bra efter sitt äventyr.
Ti bee
Sitter här med min lurva i knät (kattaflicka) och vill också få gratta dig: ett riktigt STORT GRATTIS!! Härligt att lillpojken kom tillrätta!!
Grattis grattis grattis!!!!
smile.gif
Ella
Grattis till att du fått tillbaka din lille grabb. Jag blir så orolig om min lille grabb är borta ett par timmar, men han har ju precis fått börja gå ut...
Siri
Vilken lycka för dig! Gott!
Visst blir man nyfiken på vad de gör egentligenn är de är borta? Om man ändå kunde fråga.
lavendel
Å så roligt Renate...jag vet precis hur lycksalig man blir när man hör det där jamandet och sen ser att det faktiskt är den försvunna älsklingen som kommit hem!!! rolleyes.gif
En läcker typ den där Fritz...vore jag katttjej så skulle jag också försöka locka iväg honom på"dåligheter"!! tongue.gif
Lavendel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon