Copycat
01-06-2004, 21:57
Grattis Renate ! Vad skönt att höra att det inte hänt något hemskt. Krama nu inte ihjäl honom. Varma hälsningar och sov gott.copycat
Ååååååh vad skönt..... hoppas att han stannar hemma nu....rå nu riktigt om varandra så att han känner att han är HEMMA!!!
Så härligt att Fritz har kommit hem igen.
Ge honom en stor kram från mig.
Pia
Jag vet precis hur glad och lättad du är! Visst är det ljuvligt när de kommer hem friska, hela och krya?
Kram till er båda!
Fenja
underbart med en glad nyhet nu då jag strax ska inte sängen
jag blev jätteglad att höra att han e hemma
Vilken glad nyhet! Vad skönt att höra att han är välbehållen och hemma igen.
Eva i Skåne
01-06-2004, 22:45
Grattis Renate! Katter är några rackare
wolkenkrabber
01-06-2004, 23:09
trevlig att han har kommigt hem hel, ibland gör ju katter sin strapatser
Så glad jag blev Renate!! Behövde verkligen en god nyhet mitt i sorgen.
Hur många dagar blev det? Som du kanske minns skrev jag att min Zoya var borta 17 dagar sommaren 2002 och hon hade inte ens fått mat någonstans. Du kommer att känna dig lugnare efter veterinärbesöket.
gammelnalle
02-06-2004, 06:44
Yippie
jag tror de flesta stammisar här på odla gläds tillsammans med dig.
*Felix matte*
02-06-2004, 06:54
Bra start på dagen med en så glad nyhet
MRLINDELL
02-06-2004, 06:54
Tänk om man fick vara vårkatt
råse-marie
02-06-2004, 07:11
Underbart att han är hemma igen! Ett säkert tecken på att han trivs också (att han inte flyttade menar jag)

Undrar just hur många vackra kattflickor han stötte på under sin frånvaro

Katter är ena små rackare!

Tack snälla ni för alla svar,Fritz är välbehållen efter 16 dagars äventyr.Han går knappt från min sida vill kela hela tiden.Tänk om han kunde berätta vad han har varit med om.Mat har han tydligen inte fått,han åt som en häst i går kväll,kl.3:30 i natt var jag uppe och gav honom lite mat.Tid hos veterinären är redan beställt,hoppas han håller sig hemma nu.
Glada hälsningar från Renate

Det är ja här bilden skulle vara
CITAT (MRLINDELL @ 02-06-2004, 07:54)
Tänk om man fick vara vårkatt

Vad hindrar dig!!!?
...har förstått att jordgubbar inte hjälper för din del, men det finns väl annat!!!
kryddan
02-06-2004, 08:58
Så skönt att höra att han är hemma! Vår Måns har bara varit försvunnen i ett par dygn vid ett tillfälle men det var några hemska dygn
MRLINDELL
02-06-2004, 09:41
Hmm ... den heter inte "Fritz the cat" för ingenting ....
Så skojigt för dej och inte minst för honom! Krama med måtta o hoppas han mår bra efter sitt äventyr.
Sitter här med min lurva i knät (kattaflicka) och vill också få gratta dig: ett riktigt STORT GRATTIS!! Härligt att lillpojken kom tillrätta!!
Grattis grattis grattis!!!!
Grattis till att du fått tillbaka din lille grabb. Jag blir så orolig om min lille grabb är borta ett par timmar, men han har ju precis fått börja gå ut...
Vilken lycka för dig! Gott!
Visst blir man nyfiken på vad de gör egentligenn är de är borta? Om man ändå kunde fråga.
lavendel
03-06-2004, 13:26
Å så roligt Renate...jag vet precis hur lycksalig man blir när man hör det där jamandet och sen ser att det faktiskt är den försvunna älsklingen som kommit hem!!!
En läcker typ den där Fritz...vore jag katttjej så skulle jag också försöka locka iväg honom på"dåligheter"!!
Lavendel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.